6 oktober 2007 forts. 3
ursäkta...skrev jag 10 dagar?
Hmmm det var det ju igår när jag gick o la mig, rent logiskt borde det vara 9 dagar kvar idag då :P
ursäkta...skrev jag 10 dagar?
Hmmm det var det ju igår när jag gick o la mig, rent logiskt borde det vara 9 dagar kvar idag då :P
Andie
Jag tror att när man gör ringväxlingen så håller man i en ring (eller två om han oxå ska få en ny)
Blir många ringar att hålla reda på annars.
haha
Jag kunde inte hålla mig!
Jag skrev lappar med adressen till vår bröllopssida o fäste ovanför skärmen på datorerna i planeringsrummet å jobbet idag.
Det var först på eftermiddan som en kille på jobbet stack ut näsan genom dörren när jag gick förbi den
"Camilla, GRATTIS!"
Sen fick jag en stor kram.
De andra två som var kvar tittade förvånat på oss...
"Fyller du år?!"
haha
Imorgon har dom planeringsdag på jobbet, då får nog resterande också se sidan :)
Andie
Så bra med en lugn hippa iaf:)
Idag har jag en tid på Vård Centralen, sen ska jag och vår dotter ner på stan. Ska fixa en liten 30års present till sambon. Den stora presenten fick han redan i våras (en cykel) men ngt litet ska han endå få nu när han fyller år.
Sen ska jag se om jag får något mer gjort. Sambon möter upp oss på stan efter jobbet.
Imorgon är jag och Moa hemma själva för sambon jobbar. Och jag måste börja städa här hemma....vi väntar ju besök under nästa helg. Vi ska storhandla, betala räkningarna och se vad som blir kvar :)
På Söndag är det gårdsstädning (som om vi har tid med sånt??!) och nästa vecka jobbar ju sambon kväll mån-torsd och jag dag så det känns som att vi inte har så mycket tid på oss.
På måndag kväll ska jag klippa mig :)
********************8 dagar kvar*******************************
***********************En vecka kvar!!*************************
Hallå 6 oktober brudar
vad gör ni idag?
Jäktar runt på stan??
Vi ska en sväng på stan när sambon slutat jobba iaf.....
Imorron ska jag till frisören o klippa mig.....
varje dag är en dag närmare och nu känns det verkligen att det är allvar.
Saffranin
Så kul att se dig igen!
Det blir spännande med vädret, om det är mulet spelar ingen roll bara det inte ösregnar.
Det är helt underbart ute nu med alla höstfärger....*myser*
Nu har jag färgat håret o håller på att fixa slingor.....
Det är så kul att räkna ner på riktigt, nu när det är så nära att dagen nästan går att ta på.
Igår var det ju alla 29/9 brudars tur...nästa lördag är det vår tur.
Förstå!!! NÄSTA lördag!!!