Inlägg från: Saffranin |Visa alla inlägg
  • Saffranin

6 oktober 2007 forts. 3

Kul att ni köpt era ringar 6 okt 2007! Nåt speciellt märke?

• Saffranin

6 okt 2007
    otroligt snygga ringar!
    Var köpte du gästboken? Låter som en bra idé.

• Saffranin

Andie

Trevligt att ha dig tillbaka i tråden!!

Tror den nya psalmboken är från 2000 då de ju redigerade hela bibeln. Jag hittade de nya psalmerna här på BT när jag kollade på "psalmsidor".

6 oktober 2007

House Hold? Finns de i Göteborg tro??

Har ni andra förslag på gästböcker föresten?

• Saffranin

Andie

Hur ska ni göra gästboken? Tror Magnus blir galen om jag drar igång ett nytt stort projekt (han tycker att det är alldeles för mkt diskussion om detaljer redan), men jag har oxå tänkt tanken att göra egna.

• Saffranin

6 okt 2007

Hade nog tänkt ge morgongåva, men vet inte riktigt vad. Har funderat på en tavla, men det blir kanske för dyrt?
    Annars ger nog många mer personliga, romantiska grejer typ egengjort fotoalbum el något. Själv hoppas jag på att få en klocka, kanske kan vara nåt för killen oxå?
    Secret Box är vad jag har förstått att ta sexiga lättklädda kort på sig själv hos fotograf och ge bort.

Andie

Det lät ju faktiskt ganska lätt! Får man fråga vilka frågor ni hade hittat på?
    Och hur gör man egentligen för att skriva ut på mindre papper än A4?

Annars sitter vi mest och försöker komma på smarta beskrivningar på våra gäster. har fått 70 ja nu av totalt 85 och osa är den 6:e. Känns som alla man verkligen vill ha där har tackat ja (mest några kusiner till Magnus som inte svarat än)

• Saffranin

Hej!

Nu har osa gått ut. Vi blir 74 personer med oss. Känns alldeles lagom.

Oxå dags att skicka in vår hindersprövning. Har äntligen fått igenom en stavändring av mitt efternamn.

• Saffranin

Lillamillan

Vi valde den första helgen som var ledig på slottet... Väldigt oromantiskt, men så var det. Det var oxå billigare att hyra slottet under lågsäsong och jag tycker att stället eg passar bättre som höstlokal. Dessa anledningar kom vi inte på förrän vi bestämt oss dock... Gäller att gilla läget!

Nu har jag gjort en förlaga till utsidan till våra vigselprogram. Inser att det kommer att ta OTROLIGT lång tid att göra både dem och festprogrammen. Vad har jag gett mig in på?? :-0

• Saffranin

Andie

Jag tror inte jag kan med att tvinga på mina toastmasters mer nu. Dessutom är jag lite pedantisk och skulle nog få svårt att lämna över ansvaret... Bara att börja klippa och klistra med andra ord!

Idag skulle jag ha min bröllopsshoppingdag efter jobbet (slutar tidigare på fre och hinner hem innan affärerna stänger), men så hade jag glömt visa och leg på jobbet. SÅ irriterande!

Har ni fixat underkläder förresten? Förslag på var man ska leta efter snygga axelbandslösa, vita BH:ar?

• Saffranin

Lillamillan
    Den får jag kolla upp!
    Tack för tipset!

Jag fick lite gjort idag ändå. Har beställt tårtan och blommorna. Hur specifika har ni varit när ni beställde blommor?

• Saffranin

Lillamillan
    Jag är så nyfiken och så lyckas jag inte komma in på dina länkar Typiskt!!

Är det en vanlig gästbok med blanka sidor eller?

Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3