Inlägg från: lillamillan |Visa alla inlägg
  • lillamillan

6 oktober 2007 forts. 3

Andie

Mathias ringde idag och då sa dom att vår präst kommer att kontakta oss i god tid innan (hon ahde semester till 17 augusti eller nåt sånt).
    Jaha...då blir ju jag jätte stressad, när ska jag kunna göra klart vigselprogrammet tex då jag inte vet någonting?!

• lillamillan

Nu är ringarna hemma :)

• lillamillan

Hittade ngt som jag funderar på att ge till tias (och oss) som present då vi gift oss och fått ett gemensamt efternamn.

En snygg namnskylt till dörren :)
    www.lmjson.se/index.html

• lillamillan

Oj, du hann få med synpunkter och tankar på allt som vi hunnit prata om nu när du var borta.

Låter härligt med ett slott (även om det kostar)..jag har lite svårare att tänka mig att spendera 30.000 på en ring än att lägga en större summa på mat, lokal o sånt till festen som man upplever tillsammans med andra.

Finns det ngn hemsida till erat slott?
    Vill gärna se :)

• lillamillan

Saffranin

Å hjälp vilket slott!!!
    Du vet att du måste visa alla bilder därifrån sen va?!??!

Andie

Som tur är så behöver vi inte bekymra oss om något festprogram.
    Det är ju bara middag, tårta och CD skivor med fin musik i bakgrunden.
    Våra kära släktingar träffar inte varandra SÅ hemskt ofta så dom får underhålla sig själva (prata med varandra).

Sen är det lite bortplockning innan min nyblivna mans 30årsfest drar igång och den behövs det inget program till :)

• lillamillan

Saffranin

Det är ju jätte kul när det rullar på och man ser att saker blir inköpta och bokade!

Jag har bokat en vän som tårtmakare, basen är bestämd och sen ska vi se på hur den ska "smyckas".

jag har bokat en som ska fixa mitt hår och smink, men jag börjar undra om jag verkligen ska sätta i lite clips med löshår, eller om jag hellre ska gå till frissan och fixatill min lite kortare frisyr.
    Men jag vet inte om samma frisör kan ta emot mig på bröllopsdagens morgon och finslipa frisyren och sminka, eller om jag måste ha påklädning o hela kitet då?
    det sitter i pengarna :(

Måste funder mera om jag ska ha axellångt hår med clips eller om jag ska ha en kort snygg frisyr bara (och slöja o tiara).
    Det är ett svårt val....

• lillamillan

...är på solist jakt nu.....
    Får se om vi hittar ngn bra till ett lagom stort pris.
    och om min sambo tycker att det blir nödvändigt :)

• lillamillan

Har ni sköljts bort av allt regn?
    Det är så tyst här :)

• lillamillan

Saffranin

Jag har inte bokat någon frisör än.
    (hade bokat en som skulle fixa lite clip on löshår o sminka mig för 1999kr, men nu tänkte jag kanske klippa mig ist och då bara be henne sminka mig o styla till håret lite. Det skulle endå kosta lika mkt!)
    Så kanske kan jag klippa mig under veckan och sen återkomma till samma frisör och få frisyren stylad och bli sminkad?

Alternativt fixa frisyren själv o gå in på make up store eller ta hjälp av ngn annan utbildad för sminkningen.

Jag vet inte om jag vill klippa mig på den stora dagen, tänk om det nite blir fint?
    Oftast måste jag få låta det gå ngn dag innan jag känner mig fin i min nya frisyr när jag är nyklippt (kort).

• lillamillan

Saffranin

Låter bra att tärnklänningen är fixad!
    Har du sett den?

Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3