6 oktober 2007 forts. 3
vinrödapar skrev 2007-09-06 22:04:35 följande:
Andie!Jo det är tärnans farmor som gått bort,begravning är imorgon. Men nu ringde en annan av tjejerna och sa att hon inte ville prata om möhippan, och att jag kommer ångra mej för resten av mitt liv. Tärnan och en tjej ska träffas om 2 veckor och gå ut och dansa och jag frågade om jag fick följa med, de har inte umgåtts förut förrens nu när de planerat tillsammans därför ska de gå ut ensamma, och vill inte ha med
mej.Tråkigt när de är ledsna och håller sig undan, känner inte alls för att jobba nu, ska bli skittråkigt att gå till jobbet imorgon Jag har hört att man kan ha möhippa efter bröllopet enligt min mor säj till din tillkomne att de gör så för dej istället. Vad har ni kvar att göra? Vi har vigselprogramet bla. Ska vi maila varann på vanliga mailadressen istället?
Jag tycker att det ltåer störtfåningt allting!!
varför skulel dom vara sura för att du får jobba just när dom bestämt att ha möhippa?
har dom verkligen bokat upp så mkt som inte går at avboka eller??!
och hur som helst kunde du ju omöjligt veta det iaf när du tackade ja till jobb (man KAN verkligen nite teacka nej om man går på timtid).
Begriper inte vad dom har att vara sura för alls faktiskt.