• Raspberry

Ska jag tjuvkika eller inte....

M2b är på tjänsteresa men glömt sin tfn hemma. Har bett mig hålla den på så att han ser vilka missade samtal han får. Nu har min syrra skickat sms till honom ser jag...kan ju nästan bara handla om möhippan eller nån annan bröllopsrelaterad hemlis...

Lite sugen blir jag ju på att tjuvkika men samtidigt är det ju tråkigt om överraskningen förstörs....

Aaaaaaaah svårt att hålla mig...

• Svar på tråden Ska jag tjuvkika eller inte....
  • Lill-skrrotis

TRor du kommer ångra dig om du tittar - vad det än må handla om.....

• helenekl

Jag skulle själv vara jäkligt nyfiken, inget tal om det, men som hon ovan säger; jag tror du ångrar dig efteråt!!

En möhippa ska vara en överraskning!

försök hålla dig! :)

• Raspberry

Ja! Jag försöker så gott det går.

Vet av erfarenhet att det är tråkigt att få veta överraskningar. När jag skulle fylla 7 så tittade jag genom nyckelhålet när mina föräldrar slog in min födelsedagspresent (en bandspelare). Det ångrade jag dan efter. Det var inte alls nåt spännande ju. Och så fick man sitta där och låtsas. Insåg redan som 7åring att det där skall jag inte göra om

Men nu kliar det i fingrarna.

• majsanna

I lördags när jag och min blivande satt i bilen (han körde) så fick han ett sms. Eftersom han körde så tog jag hans telefon och skulle se vad det var för sms. Då var det från min syster. Min syster brukar smsa till min sambo så det var inget konstigt. När jag öppnar smset ser jag ordet "möhippa". Då slänger jag ifrån mig telefonen och säger "det där var hemligt".
    Kan ångra mig nu att jag läste hans sms, men vi brukar "hjälpa" varandra att läsa sms när den andre är upptagen.

• friis

Titta inte, du kommer garanterat ångra dig!!!

• Raspberry

Och nu kom ett till sms från syrran!! Hjälp jag kan snart inte hålla mig!! Och tänk om det är viktigt. Han kommer inte hem förrän på fredag.............

Dessutom brukar han komma hem på lördagar när han är på tjänsteresa men just den här gången kommer han hem fredagen....

Misstänkt. Tänk om det är nu till helgen.....!!!

• Fru Henax

Säger som de övriga: TITTA INTE!!!

Men själv skulle jag inte ha kunnat låta bli!

• Raspberry

Jag trodde inte ens att syrran skulle komma upp till eventuell möhippa... Jag bor i Sthlm och hon i Malmö och hon har varit sjuk ett bra tag. Visserligen på bättringsvägen men ändå...

Det skulle ju vara jättekul om det är så! Men det skulle ju vara ännu roligare som överraskning så klart...men det är nog redan för sent...

• Kakan -07

Sätt telefonen på ljudlös så du slipper höra när det kommer nya sms!
    Förstår att det kliar, men LÅT BLI!!!!!

• Raspberry

FAN FAN FAN FAN!!! Jag kunde inte hålla mig

Frågan är nu om jag skall tala om för min m2b att han bör ringa min syrra...för det var saker som handlar om vart hon skall bo etc så det blir nog lite sent om hon får tag i honom fredag....

Usch vad jag är dum som kollade. Nu vet jag att det är på lördag. Fast det hade jag misstänkt men nu vet jag. Det är skillnad...

Svar på tråden Ska jag tjuvkika eller inte....