• jeysilaine

Jag som trodde vi skulle på spa...

...men istället blev jag kidnappad till London!!!!!

Måste tacka min syster och mina vänner för de galnaste 21 timmarna i mitt liv

För alla er som har er möhippa kvar: hoppas ni får det lika underbart!

• Svar på tråden Jag som trodde vi skulle på spa...
  • Lucia05

WOW! Det var verkligen en möhippa utöver det vanliga.

• Kakan -07

Jösses! Det låter helgalet och jättekul! Berätta gärna mer om vad som hände och hur det gick till!

• jeysilaine

Det går nog inte att föreställa sig hur galet kul vi hade, men jag ska försöka berätta kortfattat

Jag fick samtal från min syster 6.45 på morgonen, hon sa "vi är där om en kvart, raka benen". Hon och min bästa kompis kom med en packlista (jag fick inte veta vad) antog att det var bikini (till spadagen) och ombyte till kvällen.

Jag anade inget tills vi kom på flygplatsen, där två till vänner väntade, och checkade in....helgalet!

I London väntade massa skoj, bl.a hade min syster organiserat så en brandbil o brandmän skulle möta upp oss för foton (haha...bra kontakter), vi shoppade, sedan var vi på en mysig tapasbar där vänner och familj från London mötte upp oss. Jag fick en sexig outfit min syster hade ordnat
    Sedan festade vi tills flyget gick hem på morgonen!

Folk i London bjöd verkligen på sig själva, man fick jättemycket uppmärksamhet och gratulationer vilket gjorde kvällen ännu bättre

Kan fortfarande inte fatta att vi verkligen var i London...hihi, helt sjukt!

Svar på tråden Jag som trodde vi skulle på spa...