• Elinal

gråt EFTER bröllopet....=´/´´´´

Hej alla gråtande brudar! Jag gick in här för att leta efter just en sådan här tråd- till oss som gråter. När vi gick från festen på bröllopsnatten började jag storgråta, klockan var 03.00 och alla gästerna 75pers dansade fortfarande som galningar. Vigseln var fantastisk. Förmiddagen var lite tressig men annars var allting perfekt. MEN ändå så bara gråter jag. Jag känner att jag inte ens hann förstå att jag var bruden, att jag gifter mig men världens bästa man och att alla mina när och kära var där. Klart att jag är glad att han har blivit min man men det har jag ju vetat i flera år. Tomheten och att allting gick så fort tar över. Jag förstord ingenting!!! När jag tittar så foto inser jag att jag var snyggare än jag någonsing kommer bli, allting var perfekt och jag ser så lycklig ut men det känns inte som om jag var där. Känns som livet tar slut liksom... Man ska inte glömma att alla är olika, jag är känslig och har en "låg" sida och alla reagerar olika. KRAM OCH OMTANKE TILL ER

• Elinal

Hej Anaisa Nina! Jag läste din tråd och fastnade direkt. Jag känner igen mig. Idag känns det lite bättre faktiskt. Börjar inse att alla minns det som ett fint bröllop och att alla andra förstod att jag var bruden i alla fall. Det är liksom inte väldens mittpunkt. Tänk vad vi ska vara lyckliga som har någon att gifta oss med! Jag kan fortfarande inte titta på korten och presenterna för det känns bara sorligt. Igår provade jag däremot klänningen... phh vad jobbigt för det är verkligen superfin. Tyvärr hann jag inte fatta det för den var klar dagen innan bröllopet och jag hade knappt tid att beskåda den! Jag ska försöka bita i det sura äpplet och titta på bilder och presenter nu för jag kan inte smita från mina känslor, det måste bearbetas hur svårt det än må vara.
    KRAMAR

• Elinal

Hej, Om man är känslig kan man inte ta till sig allting på ett bröllop för då bryter man ihop. Man tar till sig så mycket man kan sen får man ta det andra efteråt!KRAM

• Elinal

Hej Anais Nina, Jag kan säga att det låter lätt men mina känslorna svänger verkligen hela tiden. Men som sagt de glada stunderna blir fler. Förresten, herregud vad den andra tråden som du startade spårade ur! Ingen kan i alla fall berätta för en hur man känner. Det spelar ingen roll vad andra tycker och tänker för det är hur DU känner som räknas. Som sagt jag har världens bästa man (vilket jag vetat i flera år) och jag är såå lycklig med honom. Därför tar tomheten över och det är ju inte så konstigt.... Strunta i vad som skrivs på den andra tråden. Det är DU och DINA känslor som räknas och är äkta. Det kan ingen ändra på även om dom inte tycker lika dant. STOR KRAM

Svar på tråden gråt EFTER bröllopet....=´/´´´´