Inlägg från: jag ska bli en fru...läängtar-nu gift |Visa alla inlägg
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Vår underbara dag!Med bilder!

vidalila: ,jag vet!Så roligt,jag sa till fotografen kan vi inte göra så här...han tyckte att det var jättekul idé .

MissZapon:Tack:)*håller hårda tummar för dej nu;)*Hoppas att han snart friar,annaras får du!

VILMA:Tack ja,skynda att lägga ut,jag är jättenyfiken!:).

cream,Gerda,och Linum:TACK:).
    Ja vi hade jättekul,det var en fantastisk stund i kyrkan.
    När jag nästan gapskrattar i kyrkan,var det att först fick han nästan inte på min ring,sen tog jag fel på hans händer,och när jag äntligen skulle trä på hans,fastnade den .
    Det var så härligt lixom .

Aussigirl:TACK:).Jag vet inte om det är ngn tradition,men jag tänkte som så att jag vill att vi skulle få vara sammanlänkade så att ingen kunde "dela"oss när vi stod på kyrktrappen;).

Humma11/8:Tack:).Ja,jag tror vi är ganska busiga .Folk säger att vi är "knäppa" .

Juni07:Tack tjejen!Har du pratat med T?Hon var ju med:).

TEL:TACK:).Kul:).Gifter ni er i aug?
    Han sa att han hade ett par till då!.Jag tycker han är superduktig,jag är sååå nöjd!:).

April2008:*bugar och bockar*Det var verkligen kul att höra!:).*stolt*.

Tack alla ni andra!:).

bellas:Åh,vad jag blir glad!TACK:)!
    Jag är jättekär fortfarande efter 11år;)!
    Och just nu väääldigt nykär!

Ladye:Vi hade Sören Belin.Toppenkille,inte en enda retuch har han använt heller,vi är JÄTTENÖJDA!Även Sören var grymt nöjd;).

jagärsåkär:TACK!:)Jag försökte att det skulle se stilrent,ock vackert ut.Hellre än söt,om du förstår;).Jag har aldrig förrut känt mej sååå snygg!Verkligen en toppen Makeup artist,som gjorde mej så tjusig;).

Ang trycksakerna,hoppas att du såg på FL:).

MKD:Tack:)!Roligt att du tyckte att det var väldigt närvarande bilder.Blommorna,Ja,precis,den var"bullig",fel färg,fel strlk på rosorna,allt var fel lixom.MEN det gjorde inget;).Min svävgerska såg framför sig att hon skulle akut springa till blommaffären och fixa nya,men jag bara:Äh,skitsamma .

Charlotte&Ronny:Tack:)!Härligt,alla säger liknade kommentarer....*glad*!

Mayasbröllop:TACK:)!

Sommarbryd:TACK:)! ja,vi hade sagt till prästen,men hon sa att hon inte lägger sig i alls:).ALLT vi vill var ok.
    Ang slöjan FÅR man göra som man själv vill,finns inget rätt ller fel;)

Brud_Linda:Tack:)!Kul att du gillar minar ringar;).Såg du även insidan? Ringarna har jag själv ritat:).Den stora stenen är en princess,0,50Carat,och dom andra 6 små är brillijanter:0,1Carat.
    Höjd vet jag inte men tillsamman är dom 11mm.

Smeden finns i Haninge.

Brud_Linda:Hej!Jag menar den sidan som är vänd in emot mej,alltså dom 6 småstenarna.
    Dom finns i bild ,när jag bara visar min hand,vet ej vilket nummer på bild men,i nte sidan 1,ial.Kanske sid 3...Hmm.

När jag var anonym,talade jag om priset.Men nu vill jag inte "gå ut" med det.hoppas satt du förstår;).Kan säga att det var var någonstans emmllan 30-75':-.

Vigselringen är 6mm,och förlovningsringen är 5mm.

Brudsommar2008:TACK:)!

Tärnklänningen(Köptes) och min mans kläder(hyrdes) köptes från:Brud och fest(Hornsgatan).

Sonens kläder köpte jag,på:Spralliga barn(Hagsätra).

Tack för alla komplimanger:)!

Ang Junibacken,tyckte vi dom hade sjyssta priser,vi kunde även deala lite;).
    Dom gjorde ex,Min och mannens favvodrinkar till våra gäster till ett specialpris:)!

Vi är jättenöjda!

TEL:Ja,vi blev oxå tipsade,tror det är hans kompis:)!
    *Lycka till*

Svar på tråden Vår underbara dag!Med bilder!