Pinsamma minnen :)
Nu måste vi väl ändå ha in lite humor ;)
Har ni några minnen eller händelser som ni vill dela med er av som ni, (nu), kan skratta åt i samband med bröllop o planering.
Nu måste vi väl ändå ha in lite humor ;)
Har ni några minnen eller händelser som ni vill dela med er av som ni, (nu), kan skratta åt i samband med bröllop o planering.
Hej!
Vi gjorde ett STORT misstag..... Vi kom för sent till vigseln.
Först blev vi lite sena pga totalstopp i trafiken, men vi hade goda marginaler för det. Däremot gjorde det stoppet oss stressade, så vi åkte vilse och kom en halvtimme för sent till vigseln...
Som tur är var prästen mycket snäll och förstående, så han väntade troget vid kyrkan när vi kom fram (gick inte att ringa honom pga dålig mobiltäckning). Inte minsta lilla tillrättavisning eller förebrående utan bara hjälpte oss att komma ner i varv före vigseln.
B M
Oups, den dagen man INTE vill komma sent. Han gorde ju helt rätt! Man behöver ju inte en utskällning just då ;) mina föräldrar kom också sent, 45minuter, alla var ganska irriterade, men men sånt händer!
Jag ska nog samla m2b´s alla kommentarer vad gäller bröllopsplanering och detaljer och smakråd.
GUD vad han är söt ibland!! Jag vill äta upp honom, han har NOLL KOLL verkligen.
Nyligen visade jag honom 12 olika bilder på slöjor för att luska fram vad han tycker är snyggt. "ja, den är lite bättre". Hahaha, här är det inte lite bättre som gäller, jag måste ju hitta DEN rätta!! Och så en annan kommentar: "den är bättre än ingenting" Alltså får man dra egna slutsatser: ja, han vill att jag ska ha slöja...
Men slöjorna har ingen chans bredvid fotbollen! Nu var det här inte pinsamma minnen men nåt roligt jag ska sammanställa o ha med på vår hemsida eller festhäfte... hehe...
Tycker absolut att du ska samla ihop alla fina kommentarer! Ge dem till honom sen ;) hur kul som helst!!
Ja visst är det? Det blir kanske ett litet häfte av dem...
Vi fick 2 våldgästare som vi fick veta bokat biljett från Chicago för att komma (inte så lätt att säga att de inte är bjudna då) Vi var så arga så arga men nu i efterhand tycker vi ju att de var så trevliga så det t.om. var roligt att de kom. En annan rolig sak, om alla vi bjudit skulle komma, inkl våldgästarna så skulle vi blivit 10 förmånga så då skulle några fått sitta i annat rum så det var nog tur att några tackade nej!!
När vi tittar på korten från vigseln och festen, är det är par saker som vi iinte kommer i håg att vi gjorde. Som att efter kramkalaset ( vi kramade endast personer som inte var bjudna på festen, direkt efter vigseln). REsten fick gratta när vi kom till festen. Iaf, gick vi arm i arm med värdparet till festlokalen - det har ingen av oss något minne av =). Desto roligare att ha det på bild. Det är inte så pinsamt men ett roligt minne.