Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

hihi vad roligt!!:D vi ska också ha någon sån dikt.. har inte bestämt vilken än bara :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!
    www.brollopsbubblor.se har också justmarried tröjor..

Annars har det inte hänt så mycket här hemma... jag filar FORTFARANDE på gästlistan *suck* ska de aldrig bli klar??? MEN jag har bestämt vart jag ska beställa tårtan iallafall ( om jag inte redan har skrivit det.. ?? också lite senill :P ) Så det känns bra och jag ska beställa en provtårta snart... den enkla lilla detaljen att tårtan skall va dekorerad på ett visst sätt hoppas jag löser sig med :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Igår hade vi strömavbrott i hela vårt kvarter... :( fast rätt mysigt när man var tvungen att tända ljus överallt för att se något :) hihi

Anja: tårtan lät ju jätte god! hallon och choklad är ju något som alltid funkar... (jag är ingen chokladmänniska alls men alla andra verkar ju vara det ;) )
    Passionsfrukt låter också mums! en hjärtformad tårta låter ju också jätte mysigt! GO FOR IT :)

FRU andersson: STORT GRATTIS!!! Längtar också efter fler bilder och sedan en utförlig bröllopsbeskrvning från dig också ;)

Nu ska jag hoppa i säng för imorgon ska jag iväg och ta hand om ett bröllop ;) hihi superkul!

• Snitte- 5/7-2008

Hello ladies!

Nyss hemkommen från en vigsel där vi dekorerade...*snyft* det var så vackert!

Färgtemat deras var rosa och vitt, kanonsnyggt för er som tänkt att ha den kombinationen! Mannen lämnade en ros till mamma och en ros till svärmor, jätte fint... inte så vanligt att han lämnar båda?? men men..

Små näbbar gick först och kastade rosenblad, SUPERGULLIGT så nu VET jag att mina näbbar ska få göra det ;)

blivande fru Rosenquist: härligt, ni verkar ha kommit en bra bit på vägen!

stjärngudinnan: hihi vi ska också börja öva vals snart... :) har bokat lokal för det nu och hittat det perfekta lärarparet! :D

• Snitte- 5/7-2008

Hihi det förstår jag!!! det måste ju bli bra väder iallfall, för så kasst väder det har vart hitills är ju helt ofattbart :(

• Snitte- 5/7-2008

Mrs_B kul att prästen ringde så ni får gå igenom vad ni vill ha med och så.. :)

här har det varit växlande väder så jag och min "lånetjej" har vart på marknad och åkt karuseller :D

• Snitte- 5/7-2008

fruandersson: åh vad roligt att få höra! Lite stressigt verkade det ha varit en sväng där men det löste ju sig bra! haha inte kul att jaga solrosfrön i sngen sen :D vi ska ha bubblor istället !

än en gång stort GRATTIS!

• Snitte- 5/7-2008

Hello!

Malken ocj Lindey: VÄLKOMNA!! presentera er gärna lite närmre.. :)

prinsessdröm: söt klänning, lite "modern" :D

Mrs_B: skönt att få åkaoch få lite avlastning! hur gammal var vildingen igen? (glömsk)

Fru andersson: vi hoppas också på fler bilder snaart :D

• Snitte- 5/7-2008

jepp... jag har bestämt :) lavendel lila kort med 2 dörrar.. kort på oss inuti och sen skrivet på genomskinligt mönstrat all information..

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7