• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Anettan: Jag ska göra mina servettringar själv

• Pumpkin

Anettan: Ja, det har ju varit på tapeten så länge som jag har hängt här i alla fall - dvs i minst 2 år Men det här är första gången de satt ett datum, så jag hoppas det är på riktigt den här gången!

Och hoppas att det blir bättre än FL... Och att klimatet här inte blir som på FL.

• Pumpkin

Anettan: Nja, jag tycker bara att det överlag är ett ganska hetsigt klimat på FL, med påhopp, kränkningar, skitsnack och krav på källhänvisningar hela j*vla tiden, även om det bara är ens egna åsikter

• Pumpkin

Anettan: Ja alltså, alla är ju naturligtvis inte otrevliga, jag har träffat på många trevliga människor där också - men ibland blir man bara galen!

• Pumpkin

Anja: Visst blir det så! Jag tycker jag börjar känna er allihop riktigt bra. Skulle vara SÅ roligt att ha en BT-träff för oss här nån gång

Han är allt lite motsägelsefull din M2B, men det får man vara För övrigt så är jag som dig - jag tror på NÅNTING, men frågan är VAD det är.

• Pumpkin

Anja: Jag känner precis likadant när jag går in i en kyrka! Och jag vet vad du menar med stora, opersonliga kyrkor. När jag flyttade till Skellefteå så bestämde jag mig för att vi skulle gifta oss i Landskyrkan där, var helt förälskad i den. Tills jag klev innanför portarna dvs, visst, den var jättefin, men SÅ stor och opersonlig!

• Pumpkin

Ina: Nån måste ju göra det Och jag menar, jag HAR ju faktiskt ett års marknadsföringsstudier bakom mig

Jag förstår också att du är lite smygtroende efter det, det skulle jag också ha blivit (fast jag är det ju redan )

• Pumpkin

Bah! Jag måste ha en höstjacka, men jag kan fasiken inte hitta någon! Den enda jag hittat (tack vare mamma ) är en kort ullkappa för 2800kr

• Pumpkin

Ina: Sitter och kollar på nätet visserligen eftersom jag typ aldrig hinner gå på stan, men jag har tittat på Ellos, Haléns, H&M, Lindex, Gina Tricot, Vero Moda, LaRedoute... Nu sitter jag och tittar på Tradera, men det verkar fasiken omöjligt

• Pumpkin

Ina: Nej du som ska hålla dig lugn behöver ju inte ens sticka näsan utanför dörren, så dig går det ingen nöd på
    Hmm... Nu är ju jag ganska "grön" i Södertälje än så länge, men La Cantina verkar ju mysigt, och Minako har ju RIKTIGT god sushi!

Anettan: Jodå, när det väl kommer igång, då går det av bara farten

Anja: Jobba inte ihjäl dig nu! Och tänk på att en lager färg inte gör så mycket för mäklarens värdering, utan mer för köparens så att säga, så få inte panik om du inte hinner klart med allt!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7