• Bröllopsplaner

Efterlyser snygg femtiotalsbil i Stockholm i ett par timmar 28/7

Hej hej
    Vi är på jakt efter en femtiotalsbil till vårt femtiotalsinspirerade bröllop den 28 juli. Den ska köra oss från kyrkan till festlokalen 5 km bort.. men ett mellanstopp på vägen för fotografering.

Är det någon här som känner en privatperson med snygg bil som skulle kunna hjälpa oss med det här mot ersättning såklart?!

Skriv här eller maila snälla till bloggadressen@hotmail.com !!

• Svar på tråden Efterlyser snygg femtiotalsbil i Stockholm i ett par timmar 28/7
  • Serenity

åååh..min svärmor har ju en,hon bor i kungsängen. vet inte vad det kan vara för märke och årtal dock,ska höra med henne

• Bröllopsplaner

MrsSd> Gör det är du supersnäll!!!!

• Serenity

Nämen är det du som har den där bloggen?? med tips o sånt

• Serenity

nää..det var ingen 50 tals bil,det är en Impala 68,69 men dom brukar va på raggarträff och sånt så jag ska höra om dom känner någon och det finns två raggare här som bor vid mig som jag stöter på lite då och då så jag kan fråga dom dom har riktigt fina bilar...sån där som var med i grease när dom kör race,den som de "tuffa" har den som sprutar lågor där bak,han brukar alltid väcka min son med sin jävla bil

• Bröllopsplaner

MrsdD>> Det vore hemskt snällt av dig att fråga dem i så fall. Vi är i tok-behov av en bil verkligen!

Och.. jo, det är jag som har bloggen. :)

• Serenity

åååååhhh,du är min IDOOOL!!! *faller ner på knä och tokkysser dina fötter* du e ju bara för grym,du kommer säkert att få det mest underbaraste bröllopet!!!!

Jag frågar dom imorgon,jag ska se om jag kan hitta dig en bil,åååh..va du är grym

kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram!!!

• Bröllopsplaner

MrsdD >> HahahAHhaaHaa.. du är galen, du fattar inte hur mkt jag skrattar nu! Och då bör tilläggas att jag haft en skitdag som varit hur usel som helst.
    Nu ler jag så jag blir harmynt! HahHA.
    Vad söt du är, tack!

• trul

Själv bor jag på västkusten å tyvärr är min gamla Buick nedplockad i molekyler, annars kunde jag ställt upp, men här kommer en bra länk till massor av klubbar som har gamla amerikanska bilar runt om i Sverige www.americar.org/

Du kan säkert hitta nån klubb i närheten av dig som mer än gärna hyr ut nån av sina bilar några timmar. (Ägaren av bilen brukar vilja vara chafför själv av förståliga skäl, det är en konst att köra en sån stor bil...)

• Bröllopsplaner

Tack ska kolla där...

Svar på tråden Efterlyser snygg femtiotalsbil i Stockholm i ett par timmar 28/7