Så blev det när vi hyrde kläder på Stallet i Vännäs!
Vi drabbades på ett liknande sätt när vi gifte oss för två år sedan!
Jag har inte varit in på Stallet sedan det hände, och kommer aldrig att rekomendera dom till någon när det gäller hyra av kläder till bröllop.
Vi åkte på att köpa loss min klänning, visserligen inte en allt för dyr klänning men det gav en besk eftersmak till ett i övrigt mycket lyckat bröllop!
Vi fick oxå ett sådant där kontrakt upptryckt under våra näsor när vi hämtade klänningen, men vi tänkte inte så mycket på det finstilta just då i det stressade tillstånd man är dagen innan sin vigsel.
Jag hade lyckats få ett litet, litet hål vid en söm i släpet. Ord och inga visor, det var bara vackert att betala.
När jag i efterhand började prata om mina erfarenheter så fick jag flera andra liknande exepel, som gjort att jag valt att hyra på annat ställe om jag vetat det innan jag valde att hyra på stallet.
Jag hade hittat en drömklänning på Högtidskläder som var dubbelt så dyr att hyra som den jag hyrde i Vännäs, men om jag gjort det så hade totalsumman blivit densamma! Och jag sluppit stå med en klänning jag inte ville ha i garderoben efteråt....
Ett råd: Hyr ej på Stallet om ni vill slippa strul i efterhand!