Min Möhippa!
Daphne
Vad roligt, jag hade också min möhippa i lördags och var även vi på picnic i vitabergsparken och på pärlverkstad hos en kvinna på söder :D
Vad härligt att du hade en sån underbar dag, och riktig tur med vädret hade vi ju!
Daphne
Vad roligt, jag hade också min möhippa i lördags och var även vi på picnic i vitabergsparken och på pärlverkstad hos en kvinna på söder :D
Vad härligt att du hade en sån underbar dag, och riktig tur med vädret hade vi ju!
Daphne
Ja det kanske vi var :) Vi var där tidigare på dagen. Det var fantastiskt roligt att få pyssla med egna smycken.
Daphne
Ja verkligen, och alla var så koncentrerade och inne i det de gjorde. Superskoj verkligen! :D
Daphne
Haha jag var också jättenervös för det, men det blev inget sådant för mig heller. Jag fick ha en slöja i håret som min syster hade knåpat ihop själv men annars blev jag inte utspökad på nåt sätt eller behövde göra några pinsamma saker. Hade bara fantastiskt roligt :)
Daphne
När gifter du dig?
purple
Vad roligt, det lät som en jättebra dag!
Jag gifter mig också den 11 augusti.
Daphne
Vad härligt, då är det ju snart dags! :) Känns allt under kontroll?
purple
har du mycket kvar att planera tycker du?
Mariiiiiia
Stället vi var på hette Smyckesverkstan och ligger på åsögatan på söder.
www.smyckesverkstan.se/
purple
Jodå det känns som att det mesta börjar falla på plats, nu är det väl bara småsaker som ska ordnas och så ska jag göra klart vigsel- och festprogrammen och ordna med bordsdekorationer. Träffade prästen igår och nu känns det helt plötsligt så påtagligt att vi snart ska gifta oss :D
Vad trist med solisten. Vi har problem med en toastmaster som nu har slutat höra av sig och som vi inte kan få tag på.
Daphne
Jättefina bilder! Jag skrattade när jag läste att du hade skrivit om kvinnan på smyckesverkstans smått hysteriska skratt, för det stämde ju verkligen! Haha!
Daphne
Haha ja precis :D
Det är alltid kul att se bilder på vem som egentligen gömmer sig bakom ett nick :) Du var yngre än jag trodde, som jag ungefär kan jag tänka mig :D