• laaloo

Min Möhippa!

Daphne

Vad roligt, jag hade också min möhippa i lördags och var även vi på picnic i vitabergsparken och på pärlverkstad hos en kvinna på söder :D

Vad härligt att du hade en sån underbar dag, och riktig tur med vädret hade vi ju!

• laaloo

Daphne

Ja det kanske vi var :) Vi var där tidigare på dagen. Det var fantastiskt roligt att få pyssla med egna smycken.

• laaloo

Daphne

Ja verkligen, och alla var så koncentrerade och inne i det de gjorde. Superskoj verkligen! :D

• laaloo

Daphne

Haha jag var också jättenervös för det, men det blev inget sådant för mig heller. Jag fick ha en slöja i håret som min syster hade knåpat ihop själv men annars blev jag inte utspökad på nåt sätt eller behövde göra några pinsamma saker. Hade bara fantastiskt roligt :)

• laaloo

purple

Vad roligt, det lät som en jättebra dag!

• laaloo

Jag gifter mig också den 11 augusti.

Daphne
    Vad härligt, då är det ju snart dags! :) Känns allt under kontroll?

purple
    har du mycket kvar att planera tycker du?

• laaloo

purple
    Jodå det känns som att det mesta börjar falla på plats, nu är det väl bara småsaker som ska ordnas och så ska jag göra klart vigsel- och festprogrammen och ordna med bordsdekorationer. Träffade prästen igår och nu känns det helt plötsligt så påtagligt att vi snart ska gifta oss :D

Vad trist med solisten. Vi har problem med en toastmaster som nu har slutat höra av sig och som vi inte kan få tag på.

• laaloo

Daphne
    Jättefina bilder! Jag skrattade när jag läste att du hade skrivit om kvinnan på smyckesverkstans smått hysteriska skratt, för det stämde ju verkligen! Haha!

• laaloo

Daphne
    Haha ja precis :D

Det är alltid kul att se bilder på vem som egentligen gömmer sig bakom ett nick :) Du var yngre än jag trodde, som jag ungefär kan jag tänka mig :D

Svar på tråden Min Möhippa!