• vårbrud2008

Kristianstadsbrudar, var är ni?????

Startar nu upp en ny tråd eftersom jag såg att den gamla var stängd.

Var är ni alla tjejer häromkring Kristianstad som ska gifta er nu detta åter????

När kommer den stora dagen???
    Hur långt har ni kommit i er planering osv....???

Välkommen hit!

• Svar på tråden Kristianstadsbrudar, var är ni?????
  • Tina81

Vad avundsjuk jag blir på er förväntan & planering Själv gifte vi oss i Tyringe den 9 juni de va sååå kul skulle göra om de 1000 gånger till (om jag haft råd hihi) Kan jag hjälpa någon med nåt så bara fråga så ska jag göra så gott jag kan. Njut av er dag den går förbi så fort.
    Lycka till alla blivade Fruar & Herrar!
    Kram på er Tina

• vårbrud2008

Vi gifter oss i Finja kyrka om några veckor och det ska bli så kul!!!

Tina81
    Var hade ni eran fest?

• Sofiapaul

Hej vårbrud2008, Jag och min blivande gifter oss i Åhus kyrka nästa år, mer än 1 år kvar men redan i full gång med planering=) Hur går det för er? var gifter ni er? Lycka till!!!

• Sofiapaul

Vi gifter oss också 30Augusti=)

• vårbrud2008

Sofiapaul
    Välkommen hit!

Vi gifter oss i Finja den 15 sep i år och det är inte så länge kvar nu.

Vi har det mesta fixat och det som är kvar ska jag göra (det mesta) denna veckan. Väntar bara på att alla ska svara på om de kommer eller ej, sen kan jag köra på igen.

Det är bara bra om man kan vara ute i god tid för vissa saker måste man boka tidigt.

Vi var lite sena med kyrkan så vi fick ta det tredje datumet som vi hade på vår lista. Det gällde även för festlokalen.
    Sånt får man ju ofta boka i ett års förväg, så gör det om ni har möjlighet. :)

• Tina81

VÅRBRUD 2008!
    Vi hade vår fest på kurhotellet i Tyringe och var JÄTTE nöjda med dom.
    Kan verkligen rekomendera dom.
    Var ska ni ha er fest?

• fialia81

Hej allihop
    Vi gifter oss nästa lördag på stranden i Yngsjö, inte många dagar kvar alltså... börjar bli nervös för att jag inte är nervös.
    Alla undrar hela tiden hur det går och det känns som jag har allt under kontroll! Men allas frågor stressar upp mig... har jag glömt något!

• Limbolight

Sofiapaul: Hur långt har du kommit i din planering? Undrar om fler är lika tossiga som jag!
    Vi gifter oss i Kiaby kyrka

• Tina81

fialia81
    Vet du ta du de lungt jag glömde saker till vårt bröllop men de löste sig iaf till de bästa o har du glömt nåt eller nåt blir fel så e de de ni kommer ihåg o skrattar åt efteråt.
    Ta de bara lungt & njut av er dag.

• vårbrud2008

Tina81
    Vi ska också ha vår fest på Kurhotellet, ser fram emot det. Festlokalen är ju väldigt mysig.

Idag blev det klart hur många gäster som kommer, 33 st av 40 blir vi och det känns faktiskt lagom. Men antagligen kommer det fler till kyrkan.

Svar på tråden Kristianstadsbrudar, var är ni?????