14 juli 2007 efter den stora dagen
Efter att ha hängt här i nästan 2 års tid så hr även jag blivit fru. Vi hade en underbar dag igår (14/7). När vi vaknade så var det strålande sol och klarblå himmel, detta höll i sig hela förmiddagen och eftermiddagen vilket var helt underbart. Det hela började med att jag 8.15 begav mig till frisören för att bli sminkad och fin i håret. Med mig hade jag våran underbara fotograf, mkt bilder blev det. Det tog ca 2 timmar att fixa håret och därefter var det dags för lite lunch. Jag fick faktiskt i mig ganska mycket av min tonfisksallad, jag trodde att jag inte skulle kunna få i mig en endaste bit. Efter det sminkades jag och det tog ca 45 minuter och sist men inte minst var det dags för påklädning. Jag kände mig så underbart vacker att jag nästan började gråta. Sedan kom min numera man för att vi skulle åka ut o fotas vid vattnet, allt gick jättebra. Och efter det bar det av till kyrkan, vi var lite tidiga dit så det vart en stunds väntan men det var bara skönt. Sedan var det dags, jag ställde mig med pappa i entrén till kyrkan och kyrkklockorna började ringa då höll jag på att flippa ur helt och hållet, då kom alla nervositet på en gång, jag hade varit rätt lugn under dagen. Sedan började ingångsmarchen och det var bara att gå in, kommer inte ihåg någonting av det. Sedan skulle solisten sjunga och jag tyckte att låten var väldigt lång, allting gick i slowmotion men när vi närmade oss slutet av gudstjänsten så hade allt gått för fort istället, då ville man göra om allt. Efter lite mingel, grattis och massor med foton utanför kyrkan bar det av till festlokalen där min pappa välkomnade med brudskål och presenterade oss som herr och fru H.
Sedan var det dags för middag och allt var perfekt, serveringen var helt underbar, maten var jättegod och allt flöt på jättebra.
Efter middagen kom vår DJ och spelade men många satte sig då utomhus men musiken hördes ju ut dit också. Nästan alla tjejer var kvar inne och dansade. Vi hade en helt underbar dag och kväll, stort tack till alla som gjorde denna dag till den underbaraste i våra liv!
Bilder: www.lindathorngren.fotosidan.se/viewpf.htm