Inlägg från: Tajci78 |Visa alla inlägg
  • Tajci78

14 juli 2007 efter den stora dagen

Vår dag var helt underbar. Tyvärr fungerar inte min hemsida just nu så jag har satt ut några få bilder på photobucket istället :)

Vi åkte ner till Serbien 3 veckor innan bröllopet och det var en del som skulle fixas. Så kom den stora dagen kl 7 på morgonen var jag hos frissan och sedan sminkning. Halv 11 var jag tillbaka hemma och då var där fullt med mina gäster i trädgården som åt frukost jag gick in och klädde mig och väntade på att min man och hans släkt skulle komma. Vi körde med alla de traditioner som finns där nere och det var skoj. Sedan åkte vi till kyrkan och efter kyrkan väntade min stora dröm Häst å vagn det var så underbart, jag hade sådana problem innan bröllopet att hitta ett brudparaply jag hittade ett men de ville ha 1500kr och det ger jag inte så sista dagen hittade jag detta guldiga och det passade till klänningen eftersom den har lite guld. Vi hade en fotograf och filmare hela dagen så jag fick 1200 kort på cd och han hade framkallat 800 och satt i album plus att vi har 12 timmar dvd båda dagarna :) Tårtan var underbar det var så svårt att välja bland tusentals motiv men jag är verkligen nöjd med det. Efter middnatt bytte jag om till en rosa klänning :)

Vi hade tur med vädret det var inte för varm eftersom hela sommaren har det varit över 40C men jag tror det höll sig runt 30 den dagen så det var inte för varm.

s45.photobucket.com/albums/f95/Tajci78/wedding/

Svar på tråden 14 juli 2007 efter den stora dagen