Vad ska sjungas på möhippan??
MIn vän ska spela in en låt på sin möhippa,ni andra som gjort det,vad fick ni sjunga??? kom gärna med förslag...hon tycker om schlager men kanske nån populär engelsk låt?
MIn vän ska spela in en låt på sin möhippa,ni andra som gjort det,vad fick ni sjunga??? kom gärna med förslag...hon tycker om schlager men kanske nån populär engelsk låt?
populär är ju " aldrig ska jag sluta älska dig"
jaha..vem sjunger den? är såå färsk när det gäller svensk musik,ursäkta
tänkte kankske på "a hole new world" och då sjunger han sin del på sin svensexa och hon sin på möhippan sen får ju producenten fixa till den lite och så spelar vi upp den bär valsen ska dansas så dom får dansa till den vad jag vet så har dom ingen sådär jätteviktig sång att dansa till
Jag fick sjunga "värsta schlagern"
Skulle oxå rekommendera "värsta schlagern" med linda bengtzing o markoolio:)
självklart "DU ÄR MIN MAN" med helen sjöholm och BAO
Jag fick sjunga "Tusen och en natt" på svenska med Charlotte Pirelli. Jag har inte världens bästa sångröst... Haha!
Låten passade bra då den inte är alltför svår och det är go i den. Den var jättekul att spela in!
åååh..vilka bra tips,mera mera!!!
Jag var på min möhippa i lördags. En heldag med massaskoj. Där jag bla fick spela in en singel. Valet av låt för mig var väldigt enkelt tyckte mina vänner: jag fick sjung "I will always love you" med Whitney Houston. Ni kan ju tänka er hur vackert det lät, då jag är jätte dålig på att sjunga... skivbolags killen frågade tjejerna tre gånger om de verkligen ville att jag skulle ge mig på den låten, då han sa att den är jätte svår att sjunga och att det är nästan ingen som vågar försöka. Men jag hade inget val, så det var bara att ta ton. Jag fick faktiskt några av tjejerna att gråta, för de hörde min känsla då jag tänkte på min m2b när jag sjöng. Jag har inte fått lyssna på det färdiga resultatet än, jag är spänd...
haha..gud va kul det måste ha varit