Någon som gifter sig aug 2008?
Gifter oss oxå 16/8-08 och jag vill redan börja planera för fullt! Men som de andra flesta så tycker min m2b att det e för tidigt.. men sett ut inbjudningskorten iallafall =)
o bokat kyrka och festlokal.
Gifter oss oxå 16/8-08 och jag vill redan börja planera för fullt! Men som de andra flesta så tycker min m2b att det e för tidigt.. men sett ut inbjudningskorten iallafall =)
o bokat kyrka och festlokal.
Saga med Nova: Hittat jättefina på romance.se
Jag tänkte först göra de själv, men då sa min m2b: här ska inte klippa o klistras" han vill ha såna som ser exklusiva ut, och jag ä rätt glad att jag slipper göra dem, inte så pysslig på det sättet =)
Jag har planer på att se ut klänningen, men kanske för tidigt, vet ej..
Det var ju det där med vikten me ja =) jag ska oxå gå ner.. tradigt, jag har ju blivit sååå lat. Men man vill ju se fin ut på sin stora dag
helst vill jag ner de 10 kg som jag gått upp sen förra sommaren. För tillfället går det inte så bra..tappat motivationen (även om den borde vara som störst nu)
Hur gör du? Äter rätt och motionerar mkt?
Blekinge brud: Vi ville egentligen gifta oss 8/8 eftersom vi förlovade oss det datumet 2005, men eftersom det är en fredag, och för att jag av nån knasig anledning tyckte att den 9/8 klingade helt fel så blev det den 16/8 istället =))
Saga med nova: Jag försöker oxå skippa sötsakerna, men usch vad svårt det är. Men vi har iallafall börjat gå ut o gå varje kväll nu, ca 40 min. Tycker det är rätt lagom i början..
Hannahpanna: Jag tänkte först oxå få min uppsydd, så jag har redan varit o provat en gång. Men efter att ha sett alla fina klänningar ångrade jag mig o ska köpa/hyra istället. Tänkte gå igen o prova i december typ.
Hannahpanna: Ja, jag tror att det är i slutet av året nångång.
Blekingebrud: Smart, det kan man ju göra faktiskt, helst vill jag ha en romantica klänning. tycker att deras modeller och klänningar är så fina.
Har inte kommit så mkt längre än tidigare..tänkte att jag skulle ringa ett band vi har hittat och kolla pris och om de är tillgängliga vårt datum. Tänkte ligga lågt lite tills vi ska på bröllopsmässan på Wapnö.
Ni då?
Tycker oxå det är helt okej att boka så här långt i förväg. Tiden går väldigt fort..nu är det ju "bara" 11 månader kvar. man jobbar och sköter allt annat man ska och rätt var det är så är det 6 månader kvar och så får man panik.
Nej, vi kör på tycker jag =)