Inlägg från: 16 aug |Visa alla inlägg
  • 16 aug

svårt.. jag skulle vilja boka nu men känns pinsamt ja men innan jul kanske?

• 16 aug

B & S:
    ja usch, Bridezillan kommer komma fram
    Här ska bokas imorgon ha ha

HAr du kommit långt i din planering?

• 16 aug

Zezan: håller med dig

Nu har jag suttit & planerat massor Ska bara hitta rätt papper..

• 16 aug
    Hannahpanna skrev 2007-09-04 13:44:38 följande:
    Jag har oxå kollat upp frisör, har inte bokat än, men gör det gärna så snart som möjligt. Som sagt, alla andra bokningar görs ju nu...
    Jaa precis..

Hur många blir ni?
  • 16 aug

150??? Nääää vi tog närmaste & det är bara 60 st Lagom..
    Då har ni stor budget? Skoj med ett stort bröllop, vi ville ha så vi har någon chans att umgås med alla

• 16 aug

B & S skrev 2007-09-04 22:27:47 följande:

16 aug:*Ja har nog fixat allt i dekorationsväg ialf, bord,inbjudningar etc.*Festlokalen är bokad ska bara få kontraktet i posten, hon höll på o pyssla på det. *fick reda på idag att ev så kommer våran vigselokal byta ägare så det e inte säkert vi får den! ja blir så rötförbannad för vi blev ju av med festlokalen och fick byta bara 2v sen(pga superhöjning av hyran, gubbjeveil! som dagit oss i näsan i över 1år redan). Så nu vet jag inte om vi får den förns kanske vid Nyår?! vet inte om vi ska riskera det eller hitta ny, letar ialf backup!! *kläder:har alla hans o min korsett&kjol ska beställas ca Dec-Feb.*rigar: ja vet vad ja ska ha, han vet ej-inget köpt/bestl.*resa:vet vart vi vill-sorrento- men ej bestl pga går inte än, inte kommit ut än på Fritidsresor.*mat:gör vi själva*tårta: ska prova göra test själv annars köper vi. vet inte om jag klarar av sugerpaste bakning.jaaaa...sen vet ja inte om det fattas nåt....hmm vigselförrättare? tar vi antagligen senare men när vet ja inte.
    mycket du har gjort!

Jag får förmodligen göra tårtan själv.. våndas
  • 16 aug

B&S. nää inte från GBG, men lite utanför..

Igår var vi & kollade hos en fotograf.. Han tar 5000 för ett "vanligt" album, då får vi ju välja vart, svartvitt, blandat, osv.. Vad vi vill.. Inte så dyrt egentligen.

Imorgon ska vi prata om catering med våra föräldrar
    Idag ska jag kolla på tapeter om jag hittar något som passar till våra inbjudningar...

• 16 aug

B & S: hmm något med choklad iallafall Kanske med hallonmousse till...
    Jobbigt att göra den själv bara.. Som du ser jag nu

• 16 aug

hej alla "nya"

Jaha, idag ska vi träffa våra föräldrar för att prata om bröllopet.. Spännande! Nästa vecka ska jag börja leta efter rätt papper.. Ska leta tapeter i brunt med rosa mönster.. hmm finns det ens??

Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?