Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

Häst & Vagn

Gud vad jag tjatar om bröllopsfixarna ialla trådar men de har gett mig en himla massa info :) finns en kille som heter pelle, som kör häst och vagn, han har en hemsida... kan återkomma med den imorgon, sitter på jobbet nu och har all info hemma.. han har två vagnar, en med suflett (ifall det skulle bli regn) och en utan.
    3500:- med suflett och 2700:- utan suflett..

Har nummer till en massa fler hemma också många från kil... men priset är det samma för nästan alla...

• Snitte- 5/7-2008

Hihi nej vi har faktiskt det mesta färdigt... känns ganska skönt.. :) har planerat sedan förra året 5 juli, vi ville ha´ett speciellt datum på sommaren så då sa vi att vi väntar till 2008.. har hunnit ångra mig mååånga grr.. :) skulle vara så underbart att gifta sig nu istället:)
    grava kyrka är en av de finaste i karlstad!!! har vart där på både bröllop och dop!

mm.. jobbar inom LSS så då är det mycket nätter.. men jag slutar 9 imorgon så jag fixar det någon gång under dagen :)

• Snitte- 5/7-2008

Hihi vi gifter oss i Forshaga kyrka.
    hade tänkt grava först med träfotre men vi blev så himla många... :) så då blev det forshaga och forshaga hembygdsgård :)

Vi hörs imorgon igen!
    Sov så gott!

Svar på tråden Häst & Vagn