Min HIPPA!
I fredags var det dags.
Jag hade luskat ut att det blev av då, så att min sambo höll mig kvar hemma även fast jag ville åka iväg till stranden kom ju inte helt oväntat. Jag fick tillslut gå till lekparken med barnen och när jag kom hem sa min sambo med ett fånigt leende; -Du har fått post.
Ibrevet låg pengar till bussen och ett brev där det stod att jag skulle ta bussen kl 12.05 och ha packat handduk, schampoobalsam, festkläder osv.
Jag hade en halvtimme på mig, så jag packade snabbt och gick. När jag kom på bussen satt min kompis där, jag fick på mig en krona med slöja, jättefin=) Sen kom min syster på och då fick jag en flaska mousserande vin, sen kom en till kompis och då fick jag ett kuvert, men fick inte öppna det förens vi kom fram.
När vi kom in till centrum så gick dom och lämnade mig själv, dom ropade bara; - Öppna brevet! Det gjorde jag därr stod det var jag skulle gå och så kom en annan kompis och gav mig ett nytt brev, så höll det på tills jag hade bitar så jag kunde pussla ihop ett papper, där stod det att det var picknick i Östergravar.
Jag gick dit och där var ännu fler vänner, så himla kul. När vi sitter och äter kommer en av mina äldsta vänner gående, hon hade rest hit bara för min skull (och är inte ens bjuden eller var ska jag säga) Vi åt och jag fick berättahur jag lärde känna alla och min syn på dom. Sen fick jag rita ett porträtt av min sambo, det var inte ett dugg likt, men hans syster sa att det var iaf rätt ögonbryn. HIHI
Sen åkte vi en väldigt omväg till Laserdome, jag var lite skeptisk för jag är mot vapen, men allt ska ha en första gång och det är ju inte på riktigt. Men det var såå himla kul, jag skrattade hela tiden. Och det bästa var att jag kom tvåa (av 10) Tyvärr räckte inte västarna till alla, så endel fick avstå.
Efteråt så åkte vi hem till min kompis, där blev det dusch och lite snacks. Jag fick inte sminka mig. Efter ett tag kom det en tjej som skulle sminka mig, det blev jättefint!
Fick massor av frågor om min sambo, det gick ganska bra, missade två av 20.
Sen gick vi ner på stan och åt mat. Där fick jag hålla ett tacktal till alla vännerna. Så klart kom tårarna när jag sa att det kändes helt uderbart att alla var där för min skull!
Sen efter middagen var det party som gällde, bartendern spröt ner mig med vatten=) och jag blev bjuden av alla, kända som okända! Jag hade askul och alla pratade med en. Massor av grattiskramar och massor av drinkar. Otroligt nog var jag med och pigg fram till kvart i 2. Ganska starkt när jag druckit nästan 14 timmar.Så vid stängning vid 2 var jag inte så jättepigg=) Men jag tog mig hem och är sååå nöjd med dagen. Jag låg hela dagen igår,men med ett leende. Jag hade såå roligt så jag skulle kunna göra om det, tom baksmällan=)
Det var min underbara dag!