• Svar på tråden Nu finns det bilder från Daphnes bröllop :D
  • Daphne

Snitte- 5/7-2008

Tack så jätte mycket :)

Kul att du gillade bandet! Det är nämligen lite av en nödlösning eftersom fastsytt i klänningen sitter ett svart band och jag ville ha ett grönt för att matcha tärnorna. Jag köpte massa band och en sprättare men det skulle bli ett för svårt ingrepp på klänningen att få bort det svarta bandet så jag fick linda runt det svarta runt mig och färsta och sedan vira in mig i grönt band för att täcka över :D
    Men jag tyckte också att det blev snyggt ;)

Mmm den var helt underbar! Hoppas du får en minst lika undrbar dag :)

• Daphne

Snitte- 5/7-2008

Det går faktist snabbare än vad man kan tro :)
    Speciellt sista tiden..då har det varit mycket att göra men kul såklart :)

• Daphne

Fru0707, MrsS, Giiirly, Lilla Li, Kakan -07, Miss (snart mrs) A, Rix, rosesarered, Pumpkin - 5 juli 2008 och jagärsåkär.

Tack så jätte mycket :) Vad kul att ni gillade både bilder klänning och frisyren. *lycklig*

Angående håret så blev det ingen frissa utan min faster fixade uppsättningen och jag fixade luggen. Så verkligen jätte kul att så många gillade den. Ska kolla igenom och se om jag har några mer frisyr bilder :)

Hoppas ni alla hade ett minsta lika underbart bröllop eller att ni får ett :)

Tack igen :)

• Daphne

Andreas_flicka

Oj men vad jätte skoj att höra :D
    tack för alla jätte fina komplimanger :)
    Måste hälsa min faster att det är många som ger komplimanger till frisyren :)

• Daphne

Nu finns även lite bilder från festen och middagen om det är någon som vill kika ;)

• Daphne

hihi din länk kom visst med ;)

• Daphne

FruH

Nej jag är inte från Strängnäs. Jag är ursprungligen från Huddinge i Stockholm men bor nu tillfälligt i Mariefred :)

Blir nyfiken på varför du undrade ;)

• Daphne

Paola

Tusen tack! :)
    Vi hade bara amatörfotografer men jag tycker att det blev många fina bilder ändå :)
    De mesta korten har min kompis Maria tagit och hon har gått en del fotokurser.

FruH

Hihi lustigt! Jag ar nog ett sånt utseende får ofta höra att jag är lik någon annan. Min syster börjar faktist på Thomas gymnasiet nu i höst :D
    Tack för komplimangen ;)

Svar på tråden Nu finns det bilder från Daphnes bröllop :D