• Theresekarlsson

Jag tror inte att jag får någon möhippa.....

Pratade med min kompis häomdagen o hon sa rakt ut att hon ursäktade sig för att de inte kunde ordna någon hippa åt mig....alla mina vänner har småbarn o en ska föda när som helst....känns väldigt tråkigt o jag är väldigt besviken....

Jag tror inte att hon sa det för att vilseleda mig för hon sa att de skulle hitta på något med mig under hösten.....jag som hade sett fram emot att få umgås med lite familj o vänner och komma bort från barnen....

är det någon mer i samma sits som mig????

• Svar på tråden Jag tror inte att jag får någon möhippa.....
  • Marcus Brud

Ja jag.. Jag har inga vänner som har fantasi för att anordna möhippa, samt att jag jobbar varenda helg tills den helgen vi ska gifta oss. Visst känns det tråkigt och sen pinsamt när släktningar kommer fråga på bröllopet hur hippan var, men vad tusan, man blir gift ändå :)

• abkn

Vi blev utan hippa och svensexa men vi är nöjda ändå.
    Vi hade gäster och kompisar från hela detta avlånga land alla har i stort sett barn och familj så jag förstår att det är svårt att anordna nåt.
    Vi var nöjda att dom kunde närvara på våran stora dag itället.

• Pokiyoo

Dethär med att skylla på att man har barn..tycker jag är dåligt jag menar kan man inte ordna en möhippa till sin vän för man har barn ??!!hallååå nån annan måste ju kunna ta hand om dom?? eller??
    Undrar hur det själva skulle känna att inte bli hippade

• Theresekarlsson

hon jag pratade med är 3 barnsmamma o har en 2 veckor gammal bebis o min andra kompis ska föda när som helst....

är det någon som har haft en hippa med bara familjemedlemmar????

Svar på tråden Jag tror inte att jag får någon möhippa.....