• 26maj2007

Alla som gift sig kan väll lägga in era hemsidor här.

Själv gifte vi oss den 26 maj och det blev en helt fantastisk dag!!

tänkte att det kan vara kul för andra att se att det finns en tråd där alla som har gift sig lägger upp sina hemsidor.

så är det lättare för andra att gå in och få lite inspiration till dukningar m.m.

här är vår

sara-jonny.weddingannouncer.com/

ska se om jag kan lägga in på festhäfte m.m

• Svar på tråden Alla som gift sig kan väll lägga in era hemsidor här.
  • Sensommarbruden

Wow, vad kul att kolla på andras bilder. Jättemånga fina!

Tobe - verkligen häftiga bilder i öknen. Hur mår brudklänningen efter det..?

• Too Be  gift nu

Sensommarbruden

Jo,då - brudklänningen var helt okej efteråt, bara lite röd sand undertill.
    På ett av korten ser det ut som att jag sitter ner på en klippa, men jag stöder mig bara med handen:)

Lite svårt var det att klättra upp till klippan för dom korten som är långt bak - jag är dessutom höjdrädd!
    Egentligen ville fotografen att jag skulle varit längst ut och att min man skulle luta mig lite över - det blev inget med det:):)

• annapanna71

Hej alla!

Här kommer länken till min hemsida där jag i fotoalbumet lagt upp bilder från vårt bröllop den 30 juni.

Vilken bra idé att alla lägger upp sina hemsidor så man verkligen kan gotta sig i bilder från era lyckliga bröllop

Ha en riktigt skön sommardag!

//Anna

• jojo matte

Hej!

Ni som har gjort er hemsida på weddingannouncer.. hur fick ni in bilderna i texten, klickar för att infoga men då måste jag fylla i URL.. hur gör jag? ..annars får man bara sätta in en bild.. :(

någon som kan det där med URL.. hur gjorde ni?

• 26maj2007

vad kul att det är så många

ska gå in och titta på de som tillkommit sen sist

Svar på tråden Alla som gift sig kan väll lägga in era hemsidor här.