• Snowie

Stockholmsbrudar 2008

Tjena alla Stockholmsbruttor, här har ni antagligen en till!

Ni som verkar vara ytterst välorganiserade och ha koll på läget; jag och min sambo har väldigt nyligen bestämt att vi vill gifta oss, men, vi har ingen lust att vänta så länge.
    Önskar mest att vi kunde hinna klart allting så vigseldatum kunde bli typ 16 feb eller nån vecka förr eller senare.

Vad säger ni, hinner man? Vi vill absolut ha middag och fest i samband med vigseln för ungefär 50 pers, dock innom ganska stränga budgetramar ;)

/Snowie

• Snowie

0205

Ja, jag har förstått det, att det där med lokal verkar vara lite klurigt.. Jag sitter i skrivande stund och bara längtar till min kille ska komma hem från semestern så att jag kan fria ordentligt, inte bara prata om det som vi hittils gjort. Frågade lite skämtsamt igår om hur länge han skulle orka vänta från frieri till själva vigsel såattsäga och han svarade att ojoj, jag skulle villa gifta mig snarast möjligt! Så jag räknar nu iskallt med att mitt frieri går igenom och att han e med på noterna ang. att bestämma ett datum som ligger relativt nära i tiden!!

Jag har gluttat lite på klänningar men inte vågat göra så mycket alls eftersom ingenting är lixom clearat än.. Vet dock ung. hur jag vill att den ska se ut och har accepterat det faktum att jag kanske måste köpa beggad eftersom vi inte kommer ha så mkt tid att spara pengar :)

Hur går det för dig och er andra?

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008