• JLoow

Stockholmsbrudar 2008

Här är också en stockholms "brud". Dock inte in i själen.. flyttade hit i januari. Vi planerar och gifta oss runt mars men jag väntar på att han faktiskt ska ställa frågan ordenkligt. men det planeras mer och mer för varje dag. :D

• JLoow

Jag kommer från lilla Arboga(17 mil inåt landet) via Linköping.

• JLoow

Jag kan tyvrr inte komma på torsdag.. jobbar till 17 i hässelby.. Men jag rekomenderar verkligen cozy vid medis.. Tokmysigt ställe.. :)

Jag akn även berätta avv vi varit och köpt ringar nu. Vet dock inte datumet han graverade in.. Han vill behålla så mycket av överraskningmomentet så möjligt.. Jätte spännande.. Pirr i magen hela tiden...:D

• JLoow

ett tips är att hänvisa till er websida (typ weddinganonnser eller vad det heter) med yttligare info. på så sätt slipper du försöka trycka in allt i den lilla inbjudan.

Det som inte är så haj på nätet(typ mormor eller mammas mormor eller vad det nu kan vara) kan man alltid bifoga yttligare infon vid sidan om inbjudan. Nu är det inte så många som inte kan gå in på nätet och skriva in en webadress men du förstår vad jag menar.

hoppas det löser sig för dig. Kram

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008