Stockholmsbrudar 2008
Hej! En stockholmsbrud till kommer här.. ska gifta mig 080808 snacka om en 08:a haha svara gärna...
Hej! En stockholmsbrud till kommer här.. ska gifta mig 080808 snacka om en 08:a haha svara gärna...
Hej alla! har haft det lite jäktigt så jag har inte hunnit svara någon. Vill gärna fika e mamma ledig typ nån vecka till.. har precis köpt inbjudningskort idag samt lagt handpenning på klänningen, bokat transporten för mina gäster och har fullt bestyr med hur f-n jag ska utforma inbjudan.. vem bestämde att det bara skulle vara en sida på en inbjudan??? ska försöka vara inne en stund imorgon kväll..kram
Hallå! hann inte med något annat än att bli förbannad idag.. synd att jag missade fikat. Men det kanske kan bli en repris snart...kram
Tjo! Tog en stund innan jag fixade uppgraderingen har haft trubbel med anslutningen... Hoppas alla mår ok? Själv märks det att hösten e här... snorig och rasslig e redan vardagsmat hemma hos oss..Kram
det är dessa envisa dagis baciller som härjar nu fattar inte att barnen står emot men vi vuxna bara suger åt oss...kram
Ja barn har en underlig förmåga att stå emot det mesta känns som om man får för sina synder... ha ha
Hej! planeringarna går som bara den har knappt tid till något annat med 2 barn och höstföyrkylningar... E just nu på jakt efter lite fest tips... och så håller jag på och lusläser lite bröllopstidningar... Och ni andra?
Hallå!! Har kikat lite i tidningar om lite fest tips... Fanns inte så mycket faktiskt är det någon som känner till några lekar eller dylikt som man kan tänkas göra på festen??!! Önskar lite förslag på sånt....Kram
Tjo!
Här inne händer det grejor minsann..
Har arbetat häcken av mig under veckan som gått och helgen va utan barn datorer och telefoner.. SKÖÖÖÖÖNT
Bara jag och älsklingen i armarna på varandra....Rekommenderas starkt...
Skulle vi ta en fika eller? Förslag på tid och plats brukar ju vara en början...
Godisråttan: Vart fikade ni sist?
Skulle vara roligt med en fika faktiskt... Är det någon annan som oxå vill fika? Ska vibestämma oss för en dag nästa vecka?
5 april - DetOrdnarSig - Fasta paviljongen/Långholmens folkhögskola
3 maj - Godisråttan - Bromma Kyrka - Ängby Slott
24 maj - 0205 - Therese & Jens, kl. 13, Utomhus Tantolunden
24 maj - Brud-08 - Engelbrekts kyrkan
24 maj - pandis2405 - Täby kyrka, Nygårds värdshus
7 Juni - Monken - Kl. 15, Täby Kyrka - Nygårds Värdshus
14 Juni- Lina08- Ingarö eller Boo Kyrka-Långa raden Velamsund
26 juli - SusanneLee - Leksand
8 augusti- Nanny Macphee - i värmland
8 augusti- lillfoppa- Rådmansö(Roslagen)
6 september - fyffy - ej bestämt ännu (västerort)
Hej!
Det verkar som inte bara jag har haft fullt upp!! Kram