Stockholmsbrudar 2008
Vägen är öppen mellan 14:45 och 15:30 och vi hat tänkt att ha vigsel vid 14:oo tror ni dt funkar, eller blir det stressigt???
Vägen är öppen mellan 14:45 och 15:30 och vi hat tänkt att ha vigsel vid 14:oo tror ni dt funkar, eller blir det stressigt???
Informerar man hinna borde det lösa sig tycker jag.. Ska kanske kolla av md fotografen bara så i hinner med sånt också..
Godisråttan: Vi ska fotas innan, för när jag var på bröllop i sommras var det så himla tråkigt att vänta på brudparet.
Jag bor i hägersten, jobbar halvtid så kan eftermiddagar,
Godisråttan: Får man fråga var i hägersten??
Godisråttan: Hökmossen
chippis: Nja, inte så länge 5år. Så då känner du till dessa trakter väl.
Vore jättekul att ses, jag kan torsdag.
Tyvär kan inte jag imorgon, dykt upp saker på jobbet.
Skulle nog behöva träffas och få lite inspiration... har ingen lust att planera något alls
Hejsan tjejer!
Hoppas verkligen det blir en fika snart igen, dumt att det precis ska bli mycket på jobbet så man missar det.
Ska ut och titta på klänningar nu i helgen, vilka affärer har ni varit i??
Vet inte riktigt var jag ska börja.
0205: Vi ska inte skicka ut save-the-date kort, skickar ut inbjudningarna en bit innan istället och hoppas på det bästa.
0205: Bara en liten varning att inte prata om det för mycket, vi hade ett bröllop förra sommaren i släkten och alla var så trött på bröllopet efter att ha hört all planering att vi inte var så sugna på att gå. Det blev lite för mycket för oss...