Stockholmsbrudar 2008
Vad sägs om en BT fika för att dela ideer och tips?
Vad sägs om en BT fika för att dela ideer och tips?
Ska ni ha liveband eller DJ?Jag står i valet och kvalet...
Brud våren 2008
Tack för tipset!Tror dock att vi är ute efter något lite svängigare att dansa till Vi har inte heller så stor festlokal, är ett slott iofs men ett litet..De kommer ta undan stolar och bord till dansen så det blir mer utrymme.
Annso2008
Alla är säkert bra. Tror det tar lång tid innan man får en präst utsedd. Vi har K-G Fridman, Jättetrevlig.
Lite trist man inbte får dekorera lite i kyrkan med rosor o rosenblad efter gången iofs så är ju kyrkan redan väldigt utsmyckad redan.
princess of quite a lot
Varför hjälp? Olika bröllop behöver olika mycket planering men om du ska gifta dig under sommaren 2008 ska du nog allafall boka festlokal och eventuell kyrka om du vill ha något poppis ställe
Har frisörer i släkten och tärna är makeup artist Har jag det bra eller?
Jag tänkte vi skulle äta brunch på söndagen med nära och kära som rest långt. Först frukost på hotell först bara han och jag. Är det vanligt att man gör så?
dåligt drag här tjejjer
0205
Vi ska gifta oss 3maj 2008
Hur långt har ni kommit med planeringen?
Vi har bokat kyrka och festlokal.
Utsett toastmaster, brudtärna, bestman. Har kollat några ringar men inte bestämt mig ännu...Alltså vigselring, vi har förlovningsringar släta i vitt guld.Kollar lite efter klänning,ska nog köpa fr Kina men vill vänta till jag är i bröllopsform Vet ej vad jag ska för brudbukett eller vad tärnan ska ha för klänning, antar att det ska gå rätt i färgkombination?