• 0205

Stockholmsbrudar 2008

brud -08

vi pratar inte om det på det sättet, utan vi har bara sagt att vi ska gifta oss o vilket datu o att de är bjudna.. sen de närmsta fick höra lite bröllopsplaneirng precis när vi hade bestämt oss, men det blåste över snabbt..

tack ändå för omtanken :)

• 0205

Verkar inte som alla hittat till nya versionen av BT än :(

• 0205

Jag älskar hösten, men skippar gärna snoret och rasslet

• 0205

KOmmer ihåg när jag bodde i Oslo o jobbade på småbarnsavd på dagis, var sjuk JÄMT..
    min son är förkyld (lite snorig o kinkig) för första ggn i sitt liv, men han är lika energisk o underbar som vanligt

lillfoppa skrev 2007-09-06 19:45:18 följande:
    det är dessa envisa dagis baciller som härjar nu fattar inte att barnen står emot men vi vuxna bara suger åt oss...kram
  • 0205

Det rullar på med planeringen här med

Ska ju beställa drageér att dekorera med på bordet o ev. ge bort i favors, f.d godisråttan o en från en bröllopstråd på familjeliv o jag ska beställa tillsammans o dela på frakten, någon annan som också vill haka på?

Beställer efter nyår någon gång.

Dessa är det (jag ska ha de guldiga btw )

www.chocolatetradingco.com/search.asp&order=undefined

• 0205

Jag ska ha dem som bordsdekoration o ev också som favors men bara om jag hittar snygga askar, har inte hittat några som jag tycker är tillräckligt snygga än.

Vill han ha bara rött eller ihop med någon annan färg?

Guld o rött är ju jätte fint ihop! Ifall du har lite skimmer i rosalippglossen så tycker jag det passar jätte fint. Knallrosa kanske inte passar lika bra till rött? eller vad tycker du?

Godisråttan skrev 2007-09-17 08:54:25 följande:
    0205Var inne och tittade på chokladsidan. Jag har ju inte bestämt färgtema ännu så jag har ingen aning om vilka jag ska beställa. Eventuellt silver eller guld då..Ska du ha dem som bordsdekoration eller present t gästerna?Min m2b vill ha rött som färgtema. Går det om jag har rosa lipgloss?Jag är lite osäker på rött...
  • 0205

VI har inte heller rödguld i våra ringar, men själva färgtemat är brunt/guld/svart, med vita dukar o vita blommor (kallor).

För mig spelar det ingen roll om färgerna inte matchar med ringarna, men det är snyggt när man har ett tema :)

RÖtt o vitt är väl ett klassiskt bröllopstema? Gillar man det är det super tycker jag :)

Vad har du för förslag på färgtema då?

Godisråttan skrev 2007-09-17 14:54:45 följande:
    jooo han menar nog rött och vitt...Vi har ju vitt guld i våra ringar så vet ej om guld passar men annars var ju guldhjärtana som du skulle beställa jättesnygga!
  • 0205

Välkommen tillbaka MOnken!

Vad säger ni tjejer, ska vi dra ihop en fika nästa vecka?

• 0205

Om ni funderar på tårtor eller bakverk till bröllopet så måste jag rekommendera en vän till mig, hon bakar fantastiska tårtor o cupcakes. WWW.HOLYSWEET.BLOGSPOT.COM

• 0205

Har vi en lista på alla som hänger här? *glömsk

• 0205

Sist fikade vi i gallerian på Götbacken..

lillfoppa skrev 2007-09-25 23:08:28 följande:
    Tjo!Här inne händer det grejor minsann..Har arbetat häcken av mig under veckan som gått och helgen va utan barn datorer och telefoner.. SKÖÖÖÖÖNTBara jag och älsklingen i armarna på varandra....Rekommenderas starkt... Skulle vi ta en fika eller? Förslag på tid och plats brukar ju vara en början... Godisråttan: Vart fikade ni sist?
  • 0205

VArt har du fått tag på din serveringspersonal?

Godisråttan skrev 2007-09-26 10:53:33 följande:
    Har ni några bra förslag på cateringfirmor som INTE är alltför dyra?Vi har serveringspersonal redan.
  • 0205

Spännande!

Klart man inte måste ha det... men personligen tycker jag det är nice när allt matchar inom ett färgtema.

Killen fortf sugen på rött? Vad är du sugen på för färg då?

Godisråttan skrev 2007-09-26 13:53:12 följande:
    hörrni tjejjer jag har fortfarande inget färgtema..Måste man ha det?Jag ska beställa brudklänning, tärnklänning och toastmadame klänning från Kina snart SPÄNNANDE!!Måste dock bestämma mig för färg...
  • 0205

Hej tjejer..

Igår friade min sambo ^^ Vi har bestämde datum för att gifta oss tillsammans i somras, han skulle fria "ordentligt" senare. Igår var dagen! Han hade ordnat barnvakt i smyg o när vi kom till restaurangen stod det blommor på bordet från honom med ett kort, det var underbart, god mat med.

Man borde komma iväg på date oftare, var så romatiskt!

• 0205

varmt välkommen :)

fyffy skrev 2007-10-02 21:39:09 följande:
    Hej, får man hänga med i tråden? Bor i sundbyberg, bröllop 6 september 2008 :)
  • 0205

Tror jag frågat det tidigare, men har vi dragit ihop en lista på alla som är i tråden någon gång? Jag har hemskt minne.

• 0205

Då gör vi en :)

Fyll i er i datumsordning!

24 maj - 0205 - Therese & Jens, kl. 13, Utomhus Tantolunden

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008