Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Stockholmsbrudar 2008

0205
    Var inne och tittade på chokladsidan. Jag har ju inte bestämt färgtema ännu så jag har ingen aning om vilka jag ska beställa. Eventuellt silver eller guld då..Ska du ha dem som bordsdekoration eller present t gästerna?Min m2b vill ha rött som färgtema. Går det om jag har rosa lipgloss?Jag är lite osäker på rött...

• Godisråttan

jooo han menar nog rött och vitt...Vi har ju vitt guld i våra ringar så vet ej om guld passar men annars var ju guldhjärtana som du skulle beställa jättesnygga!

• Godisråttan

Vad sägs om en BT fika nästa vecka?

• Godisråttan

RufsMaja
    Det är ju helt upp till dig och din m2b vad ni tänkt er och hur ni känner. Både traditionellt bröllop och att gifta sig utomlands har ju sina för och nackdelar. Den största nackdelen med utomlands är väl att ens nära och kära inte kan vara med men blir billigare som är fördel. Traditionellt bröllop blir dyrare men då får du ha alla där men är som sagt helt beroendehur man är som person.

• Godisråttan

Har ni några bra förslag på cateringfirmor som INTE är alltför dyra?Vi har serveringspersonal redan.

• Godisråttan

0205
    Serveringspersonal ingår i Ängby slotts lokalhyra. Med andra ord man måste anlita deras personal om man hyr lokalen.

• Godisråttan

hörrni tjejjer jag har fortfarande inget färgtema..Måste man ha det?Jag ska beställa brudklänning, tärnklänning och toastmadame klänning från Kina snart SPÄNNANDE!!Måste dock bestämma mig för färg...

• Godisråttan

0205
    nä har faktiskt ingen favvofärg sådär...skulle vara rosa då men det vägrar min m2b och rosa kan lätt bli lite barnsligt kanske...

• Godisråttan

Nä tror ingen lista finns..

• Godisråttan

3 maj - Godisråttan - Bromma Kyrka - Ängby Slott
    24 maj - 0205 - Therese & Jens, kl. 13, Utomhus Tantolunden

• Godisråttan

Hur går det för er med planeringen tjejjer?

• Godisråttan

Jag håller på att titta på olika cateringförslag..och resmål för bröllopsresa.Vill till mexico men är väldigt dyrt då det enda sättet är att flyga reguljärt och boka hotell genom internet.

• Godisråttan

0205
    kan inte denna vecka men nästa vecka kanske? Inte 17/10 då ska jag lämna in bilen på verkstan.

• Godisråttan

Brud-08 skrev 2007-10-17 15:41:58 följande:

Ja, det har det varit för mig med.. men börjar lugna sig nu. Vad ska ni har för bordsdekoration???
    Vi ska ha färska blommor
  • Godisråttan

Brud-08
    Inte kommit så långt i planeringen men antalgligen ha blommorna i arrangemang.

Vart är alla i denna tråd?

• Godisråttan

Monken
    Jag vill ha vita skor med kilklack, sköna OCH fina.Håller ögonen öppna nu på reaskorna

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008