• Lapinette

Fotografens bidler har ÄNTLIGEN kommit =)

Pasia - vad vacker du var!!! Otroligt vackra bilder men jag såg inte att det var Georgios som hade tagit dem. Tänka sig vi hade samma fotograf. Det var otroligt vackert trots oturen ni hade med vädret. Desto mer lycka i ert äktenskap (vi hade också regn)!

• Lapinette

Pasia - vad trist att middagen blev så dålig. Hoppas ni slapp betala fullt pris om de inte serverade det ni hade beställt.

Tyckte ni att vigseln blev för lång? Vår varade i typ 80 minuter pga att prästen tog vissa stycken på två språk, franska och svenska, men det gjorde också att alla i kyrkan kunde följa med (det som inte hon sa på respektive språk hade vi översatt i Vigselhäftet) och vigseln blev väldigt gripande.

Vet du varför ingen kastade ris/blomblad på er? Jag köpte rosa rosor (hade rosa i min brudbukett) på Hötorget några dagar innan bröllopet och sen fick makens släkt ta ned blombladen i en stor korg (som jag också hade köpt). På så vis visste jag att vi skulle få blomblad men sen hade självfallet min mamma ett helt rispaket med sig så vi hade ris överallt. Faktum är att de bästa fotona är just från riskastningen. Georgios tog massor där vi står och det fullkomligt snöar över oss.

Skönt att natten på Grand blev lyckad! Min väninna + man sov där på sin vigselnatt i fjol och var riktigt missnöjda.

Jag hoppas att ni på det hela var nöjda och hade den där underbara känslan i magen hela er dag!

Svar på tråden Fotografens bidler har ÄNTLIGEN kommit =)