söker nicket "kentfantast"
Hej
Jag skulle vilja få kontakt med nicket "kentfantast". Jag skulle gärna vilja veta vart du köpt din klänning eller om du är intresserad av att sälja din.
Maila mig gärna på annajoh70@hotmail.com
Hej
Jag skulle vilja få kontakt med nicket "kentfantast". Jag skulle gärna vilja veta vart du köpt din klänning eller om du är intresserad av att sälja din.
Maila mig gärna på annajoh70@hotmail.com
Hej
Roligt att du fortfarande är kvar. Jag har tittat på familjeliv på era kort från bröllopet och din klänning är underbar, vill du tala om vart du köpt den och vad den kostade?
Är du intresserad av att sälja klänningen?
Vi har precis börjat planera och inte spikat datum men det blir inte tidigare än nästa sommar (2008).
Javisst sånt måste ju stämma. Jag är 1,65 cm och storlek 38.
Samma här, jag har också semester. Nej, vi bor norr om Västeråss men är i Stockholm ganska ofta.
Ja, jag ser på bilderna att viverkar ganska lika men det är bra att prova. Har du funderat något över eventuellt pris?
Hmmmm...., jag har nog kunnat tänka mig betala max 3000 i och med att den är använd två gånger.
Kan du tänka dig att gå ner lite i pris? Jag känner att 5000 är lite mycket.. Kanske kan jag gå till 4000 men det beror på i vilket skick klänningen är....
Låter klokt, kan du inte maila mig om och när du vill sälja klänningen?