• knytte

söker nicket "kentfantast"

Hej

Jag skulle vilja få kontakt med nicket "kentfantast". Jag skulle gärna vilja veta vart du köpt din klänning eller om du är intresserad av att sälja din.

Maila mig gärna på annajoh70@hotmail.com

• Svar på tråden söker nicket "kentfantast"
  • kentfantast

För jag antar att du vill prova klänningen om du skulle överväga ett köp. Jag är inte helt främmande för tanken.

• knytte

Ja, jag ser på bilderna att viverkar ganska lika men det är bra att prova. Har du funderat något över eventuellt pris?

• kentfantast

Typ 5000 kanske den kan vara värd. Fick lämna in den till sömmerska när jag köpt den för att fixa lite grejer som inte var på topp när jag köpte den...

• knytte

Hmmmm...., jag har nog kunnat tänka mig betala max 3000 i och med att den är använd två gånger.

• M.O:s älskling

harkel harkel hmmm eeeeh sorry... lite nyfiken på att se hur klänningen ser ut när ni gifte er:)... förlåt om jag stör budgivningen:)

• kentfantast

Tyvärr, 3000 kr är för lite. Det säljer jag den inte för.

• M.O:s älskling

Ååååhh så vacker du e :)
    Jag var heeelt säker på att du skulle ha mörkt hår, vet inte varför jag trodde det.
    Nu ska jag lämna er ifred:) kram

• knytte

Kan du tänka dig att gå ner lite i pris? Jag känner att 5000 är lite mycket.. Kanske kan jag gå till 4000 men det beror på i vilket skick klänningen är....

• kentfantast

knytte:
    Jag har som sagt inte ens lämnat in den för kemtvätt än så jag vet inte exakt hur den kommer att se ut sen. Den ska ju självklart vara 100 % schyst om den ska säljas!

M.O:s älskling:
    Tack. Jag vet inte heller varför du trodde att jag skulle vara brunett!

• knytte

Låter klokt, kan du inte maila mig om och när du vill sälja klänningen?

• kentfantast

Jo självklart. Ska spara den här tråden på datorn.

Svar på tråden söker nicket "kentfantast"