• zukigirl

Hallå BT-crew, hur går det med uppdateringen?

Vi fick ju veta för ett tag sedan att det var uppdateringar av siten på gång. Tänkte bara höra hur det går med dessa? Vi är många som ser fram emot det!

• Svar på tråden Hallå BT-crew, hur går det med uppdateringen?
  • Mr Perfect´s blivande fru

Upp-dat-era
    tja-la-la-la-la
    upp-dat-era
    tja-la-la-la-la-la....

• zukigirl

Inga oscars idag nä... Men jag slängde in en hjälm till dom...*flinar*

• burken

Vet du! Det är oscarsnominering på gång inom en snar framtid tror jag bestämt. Bara att ladda med popcornen. Kunde inte hålla mig därifrån, som jurymedlem menar jag..

Enbart i rent studiesyfte. (Kolla in glamourbröllopet).

Rätt schysst filmtitel.

• zukigirl

Jag såg den. Det var en bra inledning på filmen iaf... Ser med spänning fram emot att se resten! *åker o köper en burgare och bänkar mig*

• burken

Mmmmm fast den känns lite lite seg i starten va? Men jag tror på den som sjutton. Ett sådan brinnande ämne!

Årets dokumentär?

• zukigirl

Ska vi gå in och röra om lite???

• burken

Alltså jag kunde inte låta bli, tänkte justera manus lite, men så vågade jag inte. Men det är klart ett eller annat popcorn kanske kan flyga förbi som en händelse?

Poff poff *tralalala, tralalala*

Skall nog ta min jagga och köra förbi en sväng tror jag bestämt. TUUUUUUT TUUUUUUUUUT

• burken

Fast det kanske krävs lite mer glamouröst canyd till detta tillfälle. *springer och kollar vad jag har i skafferiet*

• burken

*kliar mig i huvet* VAD skall vi ta? Chips? Noooooooooo

Chockladtryffel? Mmmmmmmmmmmmmmmmm

Gott med hamburagare, vill oxå ha! Fixar du en till mig? Extra allt. Måste ju ladda upp med energi!

Svar på tråden Hallå BT-crew, hur går det med uppdateringen?