Nu är jag gift!!!
Vilken underbar dag det var i lördags att äntligen få stå där i kyrkan med sin blivande man och säga JA!!
Jag vaknade tidigt (kl 3 på morgonen) och kunde inte somna om. Nervös och upp i varv men tillslut var kl så mycket att vi (jag och mina tärnor) åkte till hår och make-up. Jag pratade flera gånger med mannen i mitt liv på telefonen och han lät inte ett dugg nervös, själv var jag jättenervös och tänkte mest på att jag inte skulle säga nåt galet i kyrkan eller rammla längs altargången
Det tog flera timmar med håret och make-upen och när det började närman sig kl 14.00 kom en hummerlimousin och hämtade oss för att köra oss till kyrkan. Vigseln var ute i stockholms skärgård så det var en bit att åka.
Innan vigseln kom tärnorna på att brudgummen glömt brudbuketten hemma tillsammans med resterande blommor, så när jag satt i limon och väntade så såg jag hur vår fotograf kom utspringande med en av marskalkerna efter sig och deras bil som sladdade iväg. Trodde då att de glömt ringarna och då var kl fem minuter i fyra och vigseln skulle börja fyra!! Men det löste sig
Vigseln var helt underbar och solisten sjöng jättevackert. Vi hade valt "Av Längtan till Dig" och "When you say nothing at all"
Så här i efterhand så gick vigseln väldigt fort trots att vi hade gått igenom allt innan.
Bröllopsfesten var precis som vi önskat och alla hade det jätte trevligt och det var fint väder. Himmel var roligt det var att få gifta sig och äntligen påbörja vår gemensamma liv ihop.
Finns några bilder på vår hemsida, har inte fått bilderna från fotografen, patricia-reine.weddingannouncer.com titta gärna in
många kramar från en nybliven fru