Inlägg från: Lady o Lufsen |Visa alla inlägg
  • Lady o Lufsen

BT - vad tycker ni?

Håller med om att det kan vara en låg nivå i vissa trådar och i perioder. Jag tror att det kan bero på att vissa inte kan lämna en tråd utan måste liksom ha sista ordet och argumenten haglar...och att folk läser och bara mååååste hålla med- vilket blir onödigt. Lämna din egen åsikt och sluta tjata!

Dessutom finns det massor av folk som bara negligerar vissa svar- vilket är ohyfsat kan jag tycka.

Det finns många som "känner varandra" sedan gamla trådar och då gärna håller med varandra MOT någon eller något.

Sedan tycker jag att det är tragik-komiskt när vissa kastar sig in och skriker reklam!!!!!...så länge det inte gagnar dom själva, men kommer en tillräckligt intressant tråd upp så "tackar man för tipset"...Komiskt

Troll brukar också finnas i perioder men nu var det ett tag sedan...

...ja, det var det jag kom på just nu...

Sedan finns det så himla många bra trådar med seriösa svar och frågor och med en härlig stämmning!
    OCH- det kryllar av allvetenskap här!!!
    Tar man det tillvara så är BT en toppensida!!!

• Lady o Lufsen

Liinda_e ...
    Fast ÄR det bara riktat till oss tjejer eller är det VI som har påverkat det...?

• Lady o Lufsen

Skulle du känna dig mer välkommen om sidan var halvblå, innehöll mer slipsreklam och vara avanonymiserad?

• Lady o Lufsen

Men du, brudgum...om du går in på BT:s startsida så är den ju blå...det mesta är blått faktiskt Går du in på "övriga kläder" så hittar du kläder till både män och pojkar

Och JA- jag förstod vad du menade men kan tycka att det självklart blir mer "tjejigt" eftersom 98% som använder sig av BT är just tjejer...och det var lite dit jag själv ville komma: Kan det bero på att det är vi övertaliga tjejer som gör att BT blir just tjejigt och inte själva grundtanken från början var att göra BT till ett forum för enbart kvinnor...? Vad vet jag.

Dessutom så kan jag tycka att BT är ett utomordentligt verktyg för hjälp med och till BRÖLLOP så det är ju upp till varje par att samarbeta kring det i den mån som är intressant...

• Lady o Lufsen

Brudgum 2008 Om du pratar med mig nu så måste du nog specificera dig...

• Lady o Lufsen

"Illa"???
    Nä, nu börjar det bli lågvatten igen

Tack o hej

• Lady o Lufsen

Brudgum 2008 :
    VAR, lite mera exakt, har jag påstått att BT skulle vara ett forum för enbart kvinnor?

• Lady o Lufsen

Dessutom så kan man väl knappast klaga på att det är ojämställt så länge det ena könet VÄLJER att inte närvara?

Tror du att det är vi tjejer som tvingar killar att hålla sig härifrån? Ni män/pojkar väljer väl i alla fall själva huruvida BT ska bli mera jämställt?

• Lady o Lufsen

Nu när du läser om mitt inlägg- hur tolkar du det då...?

Om jag omformulerar mig så får du gärna göra en jämförelse med ovanstående...:

Tanken med BT ifrån början var att det skulle vara ett forum för båda könen, paret som ska gifta sig, men att det blev ett övertag av kvinnlig närvaro så att det just därför (felaktigt) ses som ett forum för just kvinnor...

• Lady o Lufsen

Behöver jag vara feminist för att påstå att det är flertalet kvinnor som befinner sig här på BT?

Jag fattar inte ditt resonemang riktigt och jag har inget intresse av att ta reda på vart du vill komma...

Däremot så VÄLJER jag att inte längre delta i denna tråd eftersom den tenderar att spåra ur av någon orsak som jag använde mig av i mitt första inlägg...

Ha en fortsatt trevlig kväll

• Lady o Lufsen

Men ett slutord vill jag ändå ha- jag är ju trots allt en kvinna...

Att trådar skulle hamna i en högre nivå eller bli roligare....Njaaaeeeeee- det tror jag dock inte!

• Lady o Lufsen

Lilla gubben, om du tycker att jag tjafsar...vad tycker du att du själv gör?
    Yikes!!!!! Du blir säkert också gift...jag önskar dig med Lycka till!!!

• Lady o Lufsen

Liinda_e :
    Jag tänkte konkurera med din tråd!
    Lyckas jag bra, tycker du?

Vi ses där istället...

• Lady o Lufsen

Allsång (bara för kvinnor!):

"När trollmor har lagt de elva små trollen och bundit fast dom i svansen..."

Svar på tråden BT - vad tycker ni?