• Anneleigh

BT - vad tycker ni?

Tycker att det är himla intrssant att man måste vara feminist när man är kvinna och står för sina åsikter.

• Anneleigh

Brudgum 2008

Kan inte minnas att jag skrev att du skrev det?!? Så du kan sluta vara nedlåtande....
    Hade det varit riktat till dig hade ditt nick stått överst....

• Anneleigh

TS är den som startade tråden

• Anneleigh

Brudgum 2008

Jupp det gjorde jag men ser du ditt nick där?
    Det var mest ett konstaterande om att det oftast är så att feminismen dyker upp så fort man är kvinna och står för sina åsikter. Själv anser jag att feministerna binder ris åt sin egen rygg men det är en helt annan sak.
    det är inte kvinnorna som befinner sig på den här sidans fel att inga män är här. Jag har iallafall aldrig förbjudit min blivande att vara här. Och jag tror inte att någon annan har gjort det heller. Så det är väl upp till er att se till att det är mer jämnlikt här om det nu är ett måste.
    Sen att sidan är rosa är väl bara att beklaga det är en hemsk färg.

• Anneleigh

Lady o Lufsen

Nynnar med för jag sjunger så illa =)

• Anneleigh

Brudgum 2008

Så bra.... =)
    Jag vill ha en svart sida men jag vill ha allt svart... Antar att vi får stå ut med den här rosa nyansen

• Anneleigh

Brudgum 2008

Nej min m2b är inte svart =)

lilltass

Så för att jag inte är feminist så är jag dum?

• Anneleigh

lilltass

Den där tackar jag så hemskt mycket för. Jag har aldrig någonsin gått till personangrepp här inne och kommer aldrig att göra det heller. Du vet ingenting om mig absolut ingenting.
    Nu sk*ter jag i den här sidan. I en tråd ska jag inte gifta mig för att jag är blek och stor. och då är man en ful brud och nu sitter en total främing och kallar mig dum!
    Nu räcker det. tack för mig ha ett bra liv allihopa och ni som förtjänar det önskar jag ett underbart bröllop.

Svar på tråden BT - vad tycker ni?