Inlägg från: Brudgum 2008 |Visa alla inlägg
  • Brudgum 2008

BT - vad tycker ni?

... och jag som kille har tappat hakan för länge sen... Jag är kraftigt förvånad över vilken okunskap det verkar finnas kring män och hur de fungerar. På vissa ställen har det nästan uppstått någon form av "manshat" där man geggar runt och hetsar varandra... Fast det kanske är så BT är meningen att fungera?

• Brudgum 2008

Ja det är lite för mycket "vi" mot "dom"... Man måste kanske först och främst snacka med den man lever med. Jag är inte så säker på att de bästa svaren för ens egen relation alltid kommer via andra på BT...

• Brudgum 2008

>>> 2007-08-01 19:44 Liinda_e

Kul att du tar upp det. Vi killar som försöker starta en tråd om något får sällan svar på det vi skriver om, om det inte handlar om bröstförstoring eller problem i relationen...

• Brudgum 2008

>>> 2007-08-01 19:45 Lady o Lufsen

Skämtar du????????????????????????????????

Sidan är halvrosa, har bröllopsklänningreklam och anonym. Det är väl så "tjejigt" det kan bli...

• Brudgum 2008

Garanterat, det handlar nog inte bara om färgen på sidan, det handlar självklart om länkar och andra saker... Fast det förstod du nog.

• Brudgum 2008

Oj det har jag helt missat, att BT var ett forum för enbart tjejer... Vart har du läst det?

• Brudgum 2008

98% vart kommer den siffran ifrån? Är det så illa tror ni?

• Brudgum 2008

>>> Lady och Lufsen

JA, jag pratar med dig... Vart kommer det ifrån, att det är ett forum enbart för tjejer?

• Brudgum 2008

Ja det är väl illa, vi försöker nå jämställdhet i samhället om du har missat det

• Brudgum 2008

>>> Lady och Lufsen

Jag kanske läste slarvigt, eller torkade dig fel:

"Och JA- jag förstod vad du menade men kan tycka att det självklart blir mer "tjejigt" eftersom 98% som använder sig av BT är just tjejer...och det var lite dit jag själv ville komma: Kan det bero på att det är vi övertaliga tjejer som gör att BT blir just tjejigt och inte själva grundtanken från början var att göra BT till ett forum för enbart kvinnor...? Vad vet jag."

• Brudgum 2008

>>> Så jag tolkade dig nog fel... 98% är ändå skamliga siffror, skulle vara mycker roligare och säkert lite högre nivå på trådarna om fler killar kom in... Ha ha ha

Är du feminist?

• Brudgum 2008

>>> Lady och Lufsen

fick du sista ordet nu?

Vill citera vad en kvinna skrev i en annan tråd:
    Kan det bero på att många giftassugna "brudar" är enormt ego trippade och bara svarar på sånt som dom kan tjafsa emot ???

Tror du är en sån, tyvärr, men lycka till ändå, trots att du lämnat tråden.

• Brudgum 2008

>>> Anneleigh
    Vem har sagt att någon är feminist pga av det?

Nu missförstod du nog något, eller tolkade något väldigt fort. Ta ett djupt andetag och läs om igen...

• Brudgum 2008

>>> Anneleigh

Skrev du inte:

2007-08-01 20:47 Anneleigh

Tycker att det är himla intrssant att man måste vara feminist när man är kvinna och står för sina åsikter.

• Brudgum 2008

>>>Anneleigh

Jag håller med dig i allt du skrev. Härligt!

• Brudgum 2008

Jag fattar inte, ville du ha en svart kille också? Nu börjar det bli snurrigt här???

Svar på tråden BT - vad tycker ni?