Nattchattare! Se hit!
Hallå i stugan! Sitter o inväntar John Blund, men han vägrar komma o flirta med mig ikväll *s*
Hallå i stugan! Sitter o inväntar John Blund, men han vägrar komma o flirta med mig ikväll *s*
Hoppfull Romantiker: hoppla! Vilka världar, låter underbart i väntan på "nattdejten" ;)
Vad pysslar ni med då flickor?
Hoppfull Romantiker: jasså! Jaa... puffklänning är inte min grej så mig kommer du ingen vart med ;) Min klänning hänger drygt 15 meter ifrån mig. Har du beställt din klänning ännu? :)
Hoppfull Romantiker: på så vis! Då har du några stycken o välja på när det väl är dags då! :)
Hoppfull Romantiker: förstår såklart, är ju en gnutta glimt i ögonen på mig också! Tycker de är kul att man har så olika smaker gällande allt, tur är väl det? :)
Klänningarna är fina på sitt vis du har i ditt galleri, men för mycket i mina ögon o tycke. Du kommer bli jättefin iallafall, har du partner och så då? Eller väldigt förtjust i att planera o drömma dig bort sådär? (absolut inget illa menat, bara nyfiken :) )
Hoppfull Romantiker: ok! :)
undra om man ska fäktas lite med nattfjärilarna en stund? hmm...
Semestern är inte alls slut, den har bara börjat för en annan ;) Underbart! Bra början - toppenväder Måndag, Tisdag, Onsdag.
Jag är här en liten stund till, tänkte låta håret torka efter att ha fått sig en omgång hårfärg i det.