Inlägg från: misstrixie |Visa alla inlägg
  • misstrixie

Nattchattare! Se hit!

Jag är vaken och pratar gärna om vad som helst.

• misstrixie

Hehe... jag är ledig i morgon så jag kommer vara uppe alldeles för sent. Men jag är en riktig nattuggla, älskar att vara uppe om natten.

• misstrixie

Tula_Backe

Ja, det blir ju bara värre när man vet att man "måste" sova. Nu när jag har fullt med bröllopsplaner i huvudet har det blivit ännu svårare att somna om kvällarna, ligger vaken och planerar i timmar...

• misstrixie

HR,

080809 smäller det för mig!

• misstrixie

Rosenlarv,

Åhh vad roligt! Hade jag bara 13 dagar kvar skulle jag definitivt inte kunna sova inatt.

• misstrixie

HR,

Jodå det går bra och smidigt än så länge men man får väl se när första hindret dyker upp!

• misstrixie

Rosenlarv

Jag har inte hunnit bli nervös än för det är ju ganska länge till men känner jag mig själv rätt kommer jag att vara ett darrande vrak när det börjar närma sig! Din m2b då, några bröllopsnerver där?

• misstrixie

Rosenlarv

Bokat kyrka och festlokal, tärnor och marskalkar + toastmadame utsedda och gästlistan i princip klar. Inbjudningarna är väl nästa steg, vi håller på och kikar på lite olika kort.

• misstrixie

*smyger förbi*

Jag ska inte heller skvallra för någon.

• misstrixie

Jag och min m2b har en knäpp lek som går ut på att han försöker ta reda på exakt hur mycket jag väger. Alltså, jag skulle inte ha något emot att han visste det, men det började som ett skämt när han frågade en gång. "Sånt frågar man inte en dam", sa jag - och sen var det igång. Flera gånger i veckan så kastar han ur sig frågan, som helt apropå: "Hur mycket väger du, nu igen?" och hoppas att jag ska gå på det och svara. En gång vaknade jag mitt i natten av att han höll på och greja med någonting. Öppnade ögonen, helt yrvaken. Lampan var tänd och min m2b höll på att kila in vår badrumsvåg under min rygg! Jag höll seriöst på och dö av skratt och han också. Vi låg och hoppade av skratt hela natten och jag börjar flina nu igen när jag tänker på det.

Ja, vi är lite knäppa.

• misstrixie

lotta49,

Hihi, har ni också några såna där konstiga saker för er? Ibland tror jag att vi är jordens två knasigaste människor som haft turen att träffa varandra...

• misstrixie

Jodie,

Ah, en själsfrände då.

HP,

Nej det tycker jag inte är sjukt. Man behöver inte vara bride2be för att älska bröllop, menar jag!

• misstrixie

lotta49,

Hahaha! Sånt är kul men nästan lite läskigt, vad man kan få för sig!

En annan grej min m2b gör är att han kommer och hälsar på mig på jobbet och skrämmer sk*ten ur mig varje gång. Jag har en liten butik som har en huvudingång där kunderna kommer in, och så en annan inne på lagret. Där gillar min m2b att smyga in utan att jag märker något och sen plötsligt bara stå där mitt i butiken när jag tror att jag är ensam! Han tröttnar aldrig på det, och jag är så lättskrämd att jag fortsätter bli rädd varje gång...

• misstrixie

"För ängsblommor har inget alarm!"

Hahahaha!

• misstrixie

Godnatt lotta49! Dröm söta drömmar!

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!