Nattchattare! Se hit!
Hej på er!
Blir lite avis när jag ser att ni har denna underbara dag framför er. Jag skulle så gärna vilja uppleva den igen! Helt klar den bästa dagen i mitt liv!
Hej på er!
Blir lite avis när jag ser att ni har denna underbara dag framför er. Jag skulle så gärna vilja uppleva den igen! Helt klar den bästa dagen i mitt liv!
Hoppfull Romantiker: Jo det kan man göra, men det är inte samma grej tror jag.
Såg att ni pratade om nervositet. Enda gången jag var nervös var precis innan kyrkdörrarna öppnades, annars så var jag jätte lugn konstigt nog (har lätt för att jaga upp mig ).
lotta49:
Det löser sig alltid, jag lovar... Jag hade det körigt med många saker bla min klänning. Allt löser sig och det kommer att bli en underbar dag. Det här är saker som ni kommer att skratta åt sen.
Vi gifte oss den 26 maj utanför Lysekil. Bröllopet började klockan 16, så vi behövde inte direkt stressa under dagen. Vi kom till kyrkan någon minut efter kl 16, för det hade prästen sagt att vi skulle, så alla hade hunnit in. När kyrkklockorna började ringa kom nervositeten (en härlig känsla). Sen kom musiken (Mendelssohn), jag gick in tillsammans men min pappa och så hade jag en brudnäbb. Känslan att gå fram mot altaret var väldigt rörande, trodde inte att jag skulle bli så rörd som jag blev. Väl framme började vår solist att sjunga (Kärleken förde oss samman) och vigseln började.
Sen bar det av till restaurangen. Det var ca 40 st gäster. Först skålade vi med lite bubbel, sen åt trerätters plus tårta. Ni kan räkna med att allt tar MYCKET längre tid än man räknat med, vi kom till restaurangen vi 17:30 vi var klara vid 23 med paus för brudvalsen. Sen var det var det dags för festen med dans och karaoke (som blev riktigt lyckat). Vi gick till våran svit vid 04 tiden.
Vilken underbar dag....