• Gotland08

Nattchattare! Se hit!

Jag är vaken men inte så länge till

• Gotland08

Trött som en tokig, har blivit coachad av en av super coach inom den sångstilen som jag sjunger och är helt mosig i huvudet... men kan jag sova...NEJ!

• Gotland08

Cantaton: Acappella, barbershop, 4-stämmigt bara kvinnor vi är en kör på 140...gissa om det är intressant Så roligt och det är som en sport. Vi tävlar och kvalar till VM, 2008 åker vi till Hawaii. Sist kom vi 4:a

• Gotland08

Rönninge Show Chorus! vi har julkonserter tillsammans med en herrkör som är välbesökta i Stockholm.

• Gotland08

Vi har coachning imorgon 10-14 på Rönningeskola, annars är det julkonserterna. Du kan kolla på www.stjarnjul.se det är vår nästa konsert.

• Gotland08
    Vi har en expert som ändrar och vässar oss... kan jämföras med en idrottman/kvinna som filar på att få till tekniken på tresteget, häckhoppningen, servern eller mentalträning. Han som vi har är helt otrolig, totalt gehör, hör om en eller två bland 140 kvinnor sjunger lite lågt eller fel... allt går ut på att få övertoner, toner som inte finns men skapas av de fyra stämmorna och blir en femte stämma, alltså när man sjunger helt rent så blir det som en ton till...
Svar på tråden Nattchattare! Se hit!