• EdLi

Nattchattare! Se hit!

Jag med!!

• EdLi

Jag jobbar, snart halva natten gjord.

• EdLi

20070929

Vad gör du själv vaken mitt i natten?? Jobbar du också?

• EdLi

20070929
    Usch vilka långa pass.

Fozzie
    Känns som det är på väg åt det hållet igen. Själv ville jag ha en enkel klänning, men när jag prövat färdigt, blev min klänning inte så enkel.

• EdLi

kan inte skriva för mycket i fall min m2b läser, A-modell tror jag det kallas, med släp, brodyrer och lite pärlor

• EdLi

Inget dåligt arbete på dina klänningar!
    Gillar den med svart liv.

• EdLi

Ok, har dålig skärm på jobbet.
    Har en moster som gifte sig på 90-talet, stor klänning med mycket spets och puff, låååångt släp.

• EdLi

Självklart var det vackert, var ju en sån klänning man själv skulle ha när man blev stor, men tiderna ändras. Det roliga med brudklänningar är ju att alla (nästan) är så fina. Det är det som gör det så svårt att hitta rätt.

• EdLi

Jag tror som sagt att det är på väg tillbaka. De maränger som kommer nu känns som ett steg åt det hållet, fast det är fortfarande ganska "tomt" upptill.

• EdLi

Mm, puffärmar finns ju faktiskt i vardagsmodet idag. Konstigt att det inte spridit sig till bröllopsmodet än.

• EdLi

Tog en liten rast, kom på att jag inte haft någon sen 24.
    Puffärmar är inte riktigt min grej, inte rosetter heller, så jag kan nog inte riktigt uttala mig om det, men det är en fin klänning med många fina detaljer.

• EdLi

japp, finns att göra hela tiden. Nu är det bara en timma kvar att jobba. Skall bli skönt att komma hem och sova.

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!