Nattchattare! Se hit!
Hallå hallå! Är ny här! Ska inte gifta mig ännu, men förhoppningsvis förlova mig inom snar framtid. Gubben är och jobbar, och här sitter jag...
Hallå hallå! Är ny här! Ska inte gifta mig ännu, men förhoppningsvis förlova mig inom snar framtid. Gubben är och jobbar, och här sitter jag...
Fozzie, tack de e bara bra här! Mumsar i mig godis, och är på BT. Kan det bli bättre? hi hi. Restaurerar brudklänningar?
Jag är vaken! Nej tack inga popcorn för mig Ett glas vin hade suttit fint... hi hi.
Aha, då förstår jag det där med brudklänningarna!
Bäste vän. Inte för att vara framfusig, men jag undrar om inte vi känner varann sen innan. Du jobbar med tänder va?
Var inne och kollade, och tyckte jag kände igen dig på fotot nämligen...
Jepp jag tror det. Eftersom din karl heter Sami, och har en bror vars namn jag inte kommer ihåg just nu, men som var tillsammans med Emma en gång i tiden. Trelleborg - Skegrie. Känner du nån contact?
Jag har jobbat i Malmö innan på dentallab. Senast vi träffade på varann var på tandmässan i Danmark. Stämmer det?
Ja, men va bra! Bara så jag inte gör bort mig... hi hi. Skål på dig! Annars bra med dig?
Det låter finfint! En annan söker nytt jobb, för vi hade så lite att göra på labet, så jag var en av dem som fick gå... Himla tråkigt, men jag söker nytt för brinnande livet!
Tack ska du ha Bäste vän!
Jag, Samarin, har gått som lärling inom branschen, asså som tandtekniker.
Jadå, annars e de bra med mig! TAck tack!
Vad roligt lillan31 !! Jag är urusel på matte, så det var det jag flög på när jag sökte till högskolan. Sen fick jag chansen att gå som lärling, men som sagt blev det lite att göra (vi var ett litet lab så de e väl därför), så jag blev uppsagd
Men nu söker jag andra jobb också, och hoppas på det bästa!
OK!
Det är skönt att sova! Ska själv gå och borsta betarna snart, efter allt godisätandet... Lycka till och sov gott allesamman! Hoppas vi hörs snart igen Bäste vän!