• Lajsan

Nattchattare! Se hit!

Någon som precis såg Dr T och kvinnorna?
    Helt galen film...

• Lajsan

Vad konstigt det blev nu när det står att inlägget var från i går, trodde det var något fel först natti natti

• Lajsan

Nu var idol klart

BlivandeFruJangbåge skrev 2007-10-26 22:50:48 följande:
    usch, min blivande är på svensexa och jag MÅSTE snart gå och sova för jag VET att min möhippa är i morgon...
    Åh va spännande! Hur vet du att den är imorgon?
  • Lajsan
    BlivandeFruJangbåge skrev 2007-10-26 22:53:22 följande:
    För att flera har försagt sig...
    har du någon aning om vad ni ska göra? Lite jobbigt för nu frågar vi dej om detta i två trådar
  • Lajsan
    Jodie skrev 2007-10-26 23:33:55 följande:
    Men snälla Fozzie! Du vet väl att det hänger på personligheten! Är du ens ett uns lika trevlig i verkligheten som här i tråden får du vem som helst på fall!
    håller med
  • Lajsan

för å gå till något helt annat så ska jag på spa med en tjejkompis i morgon, så skönt....

• Lajsan

ska till ett lyxigt spaställe i Göteborg - hagabadet, kompisen fick presentkort när hon fyllde år i våras så nu fick vi bokat in som i morgon då, ska ha en duobehandling där vi ligger i varsitt kar och får ansiktsbehandling mm, bada i pool, bara slappa och kanske prata lite bröllopssnack för hon är den enda som vet om något, berättade för henne för två veckor sedan så det känns kul.

• Lajsan

förresten Jodie du som är van bt:are - hur många är det minst antal inloggade du varit med om?

• Lajsan

ha ha klart du får svara, bara att jag sett Jodie mest på tråden det var därför... hela 3 st det var inte mycket! jag tyckte det var lite nu med bara 44... nä nu måste ja snart sova... eller hur!

• Lajsan

Bäste vän skrev 2007-10-27 00:37:54 följande:

Hej tjejer läget ida? Kan ni inte heller sova eller ni e nattpratare?
    är jättetrött men kan inte dra mej härifrån....
    själv då?
  • Lajsan

bäst du håller dej vaken hela natten för snart vaknar väl lillen

• Lajsan

aha
    ha ha
    nä nu ska jag börja dra mej mot sängen...

• Lajsan

gonatt allihop, ser ni att min lampa lyser om 5 minuter så får ni slå mej sov gott allihop

• Lajsan

hej svejs allihop, kom precis hem så jag har väl lite att läsa i kapp...... vad händer?

• Lajsan
    ja tål det, har täckt med lite brunkräm i dag....
Svar på tråden Nattchattare! Se hit!