Nattchattare! Se hit!
Någon som precis såg Dr T och kvinnorna?
Helt galen film...
Någon som precis såg Dr T och kvinnorna?
Helt galen film...
Vad konstigt det blev nu när det står att inlägget var från i går, trodde det var något fel först natti natti
kikar in mellan idol
Nu var idol klart
för å gå till något helt annat så ska jag på spa med en tjejkompis i morgon, så skönt....
ska till ett lyxigt spaställe i Göteborg - hagabadet, kompisen fick presentkort när hon fyllde år i våras så nu fick vi bokat in som i morgon då, ska ha en duobehandling där vi ligger i varsitt kar och får ansiktsbehandling mm, bada i pool, bara slappa och kanske prata lite bröllopssnack för hon är den enda som vet om något, berättade för henne för två veckor sedan så det känns kul.
natti (tror jag)
förresten Jodie du som är van bt:are - hur många är det minst antal inloggade du varit med om?
ha ha klart du får svara, bara att jag sett Jodie mest på tråden det var därför... hela 3 st det var inte mycket! jag tyckte det var lite nu med bara 44... nä nu måste ja snart sova... eller hur!
Bäste vän skrev 2007-10-27 00:37:54 följande:
bäst du håller dej vaken hela natten för snart vaknar väl lillen
aha
ha ha
nä nu ska jag börja dra mej mot sängen...
det är nära nu......
gonatt allihop, ser ni att min lampa lyser om 5 minuter så får ni slå mej sov gott allihop
hej svejs allihop, kom precis hem så jag har väl lite att läsa i kapp...... vad händer?
var e alla???