Nattchattare! Se hit!
Alla Skellefteåbor är inte sossar men vi bryr oss om varandra, inte som Umeborna som bara bryr sig om sig själva
Alla Skellefteåbor är inte sossar men vi bryr oss om varandra, inte som Umeborna som bara bryr sig om sig själva
Verkligen. De är ju inte ens i Elitserien!
Tycker också det är onödigt med nidramsor, bättre att vara stolt över det man har än att klanka ner på andra.
Har själv tänkt plugga psykologi, men Umeå har aldrig funnits i mina tankar. Det är inget fel på själva staden. Bara det att många som bor där är trångsynta.
Tycker också det är onödigt med nidramsor, bättre att vara stolt över det man har än att klanka ner på andra.
Har själv tänkt plugga psykologi, men Umeå har aldrig funnits i mina tankar. Det är inget fel på själva staden. Bara det att många som bor där är trångsynta.
Skönt att det finns så många norrlandslag så att du kan heja på nått, eftersom Umeå knappast lär vara med på ett tag
Skrev inte att alla var det utan många....
Nästan, uppvuxen utanför stan och bor fortfarande en bit utanför stan. Börjar vara en hel del skit även i Ske-å, som droger och sånt... Tyvärr
Måste gå och lägga mig nu. Ska bara avsluta med att säga att jag faktiskt inte har något emot nån stad utan alla har sin charm. Gillar som sagt var psykologi och har tänkt läsa den i Umeå för att jag vill vara kvar i närheten av min familj och vännar. Tycker bara om att provocera för att få se hur folk reagerar.
Men ni var så vänliga.
God natt!
Jo det stämmer. Var det så tydligt
Stan är liten... Så mkt troligt
Kul! Men det märktes inte så mkt! Gillar både kaxiga självsäkra och blyga människor. Alla har en historia om varför dem är på ett visst sätt... Otroligt intressant faktiskt!
Jag är inte uppvuxen här utan växte upp i en annan by och nu har kärleken dragit mig hit...
Pratar gärna mer, men nu måste jag isäng så att jag har nått tålamod på jobbet i morgon....
Kul att prata med er en stund, ni verkar vara 2 riktigt härliga brudar!