Nattchattare! Se hit!
Var håller ni hus?
Var håller ni hus?
Haha! Snart fortsätter ju IDOL så då höjer jag tv.n lite så jag hör resultatet till datorn.
angelicgenius.com/ct_WINGS.html
VILL HA VILL HA VILL HA! *lägger mig på golvet och skriker lite, det funkar ju för ungarna*
Vilka vingar är finast? Till mig alltså.. och visst kan väl en pojk ha ängelvingar? Oliver har så fint blont hår.. skulle passa honom perfekt.
Visst vore det gulligt. Speciellt eftersom han INTE är en ängel till humöret.. men söt som en docka. Ta en titt i galleriet. En mamma tycker väl iofs att sina egna barn är sötast.
Shit! Gå och lägga dig!!
Jag ser framemot mina barns kalas när de är 10!
Våra barn är ju "bara" 2 och 4år så än så länge så är ju föräldrar na med på kalaset.. inte så jobbigt alltså.
Lik mamma men söt ändå är Oliver. En kopia av pappa säga det iofs..
Coolt med expriment! Min karl förstår inte riktigt hur små barnen är.. han kan berätta spökhistorier och grejer för dem så de inte kan sova.
Vore bättre han körde med colan.
Haha! Barn tar ju allt väldigt allvarligt, de kan ju inte det där med skoj och lögner.
Alvin fyra kan titta på mig och säga "mamma, jag har inget i fickan" Han försöker liksom dölja att han tagit något han inte får, men vet inte hur han ska göra. Därför sitter han med båda händerna över fickan och försöker gömma hemligheter samtidigt som han försöker övertyga mig om att det inte är något.
*svamlar*
SAM!! Äntligen!