Nattchattare! Se hit!
lillan, jag är konfirmandledare och vi låter då inte heller våra konfirmander sova blandat killar och tjejer (inte ens ledarna).
lillan, jag är konfirmandledare och vi låter då inte heller våra konfirmander sova blandat killar och tjejer (inte ens ledarna).
Mm, tryggast och lättast för alla. De är ändå så trötta att de bör falla huvudstupa i sina sängar på kvällarna. (Bör är ordet... det där med spring och otyg är lika spännande för varje grupp - och de är helt ovetandes om att allt är gjort före dem och att ledarna har upplevt tricken förut).
Dags att sova kanske, om man ska orka upp imorgon igen. Vet dock inte hur jag ska kunna somna. Har räknat fram till nu. Eller förresten - "Sex and the City" börjar väldigt lägligt nu. Kan titta på det som nedvarvning och sedan bara stänga av TV:n o sova. (Allt annat vettigt som att släcka lampor o borsta tänderna etc har jag gjort.)
Mm, jag förstår det. När man har så många siffror och termer snurrandes i huvudet av en 7,5hp-kurs kan jag förstå att det blir mkt med ett examensarbete. Man behöver verkligen en nedvarvning för att kunna somna över huvud taget, och helst ska man vara helt utmattat fysiskt.
Fozzie; Konst, kultur & ekonomi.
För stunden momentet "Investering och finansiering"... Tenta på fredag. Har suttit och räknat på aktier, bolagsförvärv, internräntor, betavärden och standardavvikelser m.m. hela dagen.
Nä, vet ni vad, nu stänger jag av den här datorn. Gonatt.
Hur är läget här ikväll?
Samma här. Känner för att vara kreativ, men vet inte riktigt hur jag ska uttrycka det (i vilken form). Samtidigt som jag känner att jag inte "har tid" att vara kreativ, utan bör använda tiden till att räkna... Men egentligen har jag lagt av för idag o ser filmen på trean.
Jag tycker oftast att det är skönare att städa på kvällen. Jag har ett annat flow då. Men det är jobbigt eftersom jag inte kan dammsuga då eftersom jag bor i lägenhet.
Jag sitter o jobbar med en bild i datorn... ska göra en affisch.. men måste egentligen sova på studs.